• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Hehehehe........ vad roliga ni är!

Japp, ska bli nice att se lite glammig ut! Och stuffa runt med maken! Sen är det god mat och andra plus med, så det ska bli trevligt. Ska bli kul att vara nykter för en gångs skull, men falla vet att jag är en partyprincessa - så jag får verkligen lossas dricka i kväll!

• Bröllopstokiig

nenne: Vad är det som går fort?????? Fattade inte!

• nenne78

din graviditet! Dina veckor bara rusar iväg ju!

• nenne78

tyckte nyss du plussade och så är det redan v 9

• Bröllopstokiig

Jahaaaaaaa Jo det går ganska fort, mend et är igentligen v 8+1, så räknar BM men inte jag 8 fullgångna veckor o en fullgången dag, alltså inne i vecka 9. Fattade Ni? Jag gör det knappt!
    Jo det lär gå fort framöver med, tror jag, men samtidigt är det jul nu snart och veckorna så här innan springer ju iväg snabbt för alla!

• Moppy

Tjohoo Moppy har ÄL! Fick böj igår och körde givetvis på som f*n ;) Ska köra idag också, och denna omgång har vi även kört på flera dagar innan ÄL, så nu j*lar får det se till att bli något. Har pepprat mig med massa Berocca och vitaminer så att kroppen liksom kan suuuuga upp ägget!! Wish me luck!!

• nu är jag fruL

hejsan
    cicci: hmmm dyrt vin är ju gott men för tusan ta dubbelt av den dyra maten istället.

nenne: jag kan säga att jag delar din oro. Jag kan ibland tro att jag är helgalen. ena sekunden så är jag helt desperat efter barn NU men i nästa så njuter jag så enormt av min make och mitt fria liv där bara VI bestämmer och kan göra vad sjutton vi vill. Ligga en hel dag i sängen med maken, Åka bort när man vill, vara hur mycket man vill i stallet. Spendera massa tid med att bara "hänga" med kompisar.
    ja hur många år efter man fått barn dröjer det innan man kan göra det igen? svaret är vel ca 15!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    hmmmmm
    shit man kanske ska vara glad över ens sista dagar i frihet
    men nej tänk en bebis ..............
    fast de blir ju stora...........
    ambivalent? JAG

Tillråga på min deppighet och allt elände med ärr på äggledare och ont som sjutton så funderar min chef på att jag måste fortsätta åka till hålan udner januari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!
    VILL INTE
    HAN HAR JU LOVAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja

• Liten med Mindre

Men vilken skrutt till chef!!!

Så får man inte göra. Lova och sen ångra sig. :(

• nenne78

fruLlan
    visst är man inkonsekvent!?!? HAHA!! Man spjärnar emot samtidigt som man kan se det fluffiga rosa molnet med tre lyckliga människor där en av dem är jag - full av mjölkspyor, ica-kassar under ögonen och hängpattar, den adre är min sjukt snygge man och sen vår bebis som är en exakt kopia av honom som liten *suckar* men jag tror mer på dammillrar i hörnen (stadiet efter råttor i storlek), tonvis av fula leksaker som spelar ambulanssiren i tecno, kolikbarn med röstresurser och mig full av mjölkspyor, ica-kassar under ögonen och hängpattar. Och saggiga trosor på sned. AAAHHH!!!

mäh vilken jävla chef! Jag tar 'an med pickadollen!! *rullar runt på golvet och ställer mig tätt mot väggen*

• Snart så....

Frullan: vilken SKITCHEF!!! Jag är ganska rak mot min chef på sånt så jag skulle ha vägrat. Vissa saker gör jag jag bara inte om igen! Han måste förstå att familjelivet blir drabbat och måste kunna kompromissa.
    Om du måste vara där kan du inte åka varannan vecka eller likanande? Måste ju gå att göra saker från Stockholm oxå?
    Gaaahhh blev alldeles upprörd för din skull!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???