• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

är rätt upprörd själv
    maken blev rosenrasande!

• nu är jag fruL

OT:apropå ingenting

Jessie hoho

Jessie jag kollade min mail som jag kollar oerhör sällan och hittade någon inbjudan från dig...
    jag är totalt koko (förlåt koko ) när det gäller sådant... så jag skrev ett mail istället...
    så du har mail Jessie!

• nu är jag fruL

usch
    jag har så ONT i äggisarna
    det är helt sjukt

men som tur var ska jag ju till gyn om en timme
    usch vad ont det gör

• Liten med Mindre

Hoppas att de kan hjälpa dig. Och att folket i hålan är mer förstående än i storstan.

Håll ut!

• Snart så....

Frullan: tänkte på en sak, kan du få bättre hjälp i hålan än hemma? Tänkte om du verkligen ska passa på och utnyttja att du är där?
    Ibland så är stockholm så otroligt dåligt och slött inom sjukvården medans små ställen kan vara helt suveräna!!

• Snart så....

Precis en sån sak hände min morfar. Fick inte bra hjälp i sthlm men i Uddevalla men då var det lite för sent. om han hade fått hjälp i tid så hade han säkert levt idag.

Usch blir så arg när jag tänker på det

• nu är jag fruL

snartis
    så ska det verkligen inte få gå till!
    Det skall inte bero på vart man bor om man överlever en sjukdom eller inte. Sånt är ju helt otroligt upprörande anser jag.

• nu är jag fruL

apropå mitt fall
    så är vel problemet att jag inte är skriven här. men jag ska självklart försöka få dom att skriva remiss och då självklart helst hem till stockholm.

• Snart så....

Frullan, ja håller med dig, men det är inte så mkt man kan göra i efterhand.

Hoppas du får jättebra hjälp idag. Kanske funkar bättre att de skriver remiss från hålan? Passa på och be om sös?

• Snart så....

Sitter ni alla och smaskar på god lunch eller?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???