• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Hur går det muggles??????

Har du gett upp eller läser du än??
    :D

• sweetstreet

Pah, gissar att alla är och gör annat nu. Kanske rumlar om i sänghalmen? Eller helt enkelt sover.

Hoppas iallafall att FruLLan får lika proffsig mottagning som Koko fick.

• mugglesfan

Sweet: jorå. Plocka fram pukor och trumpeter och blås fanfarer för nu är jag färdig!!!
    Kan väl erkänna att jag skummade vissa sidor...

Grattis igen både jessie (du har väl inte lämnat tråden på allvar väl?!) och lollan!!! Nu när jag läst era plusinlägg så blev jag alldeles varm - jag vill också se det där förbaskade plusset ngn gång!

Nä nu får jag krypa ner i sänghalmen. Mannen gick och la sig kl 22 (jetlaggad) och jag sa "jag kommer snart"...

• Page

Mitt i natten och jag snokar här som vanligt!

CissiL: Jag förstår ditt val att göra alla möjliga tester, det kommer jag också göra om det osannolika skulle ske (bli gravid). Även om man inte kan få reda på alla sjukdomar så är iaf några borträknade.

När det är väl dags för testerna berätta gärna hur det känns.

• sweetstreet

Tuuuuuuutituuuuuuuuuutrudddeluddiluuuut!!!!!!!
    *både pukor o trumpeter, fast trummorna och tvärflöjterna har gått o lagt sig de lathundarna*

Stor fanfar för dig muggles!!! :D

Tänk att du orkade! Jisses! Det visar väl att du verkligen verligen ville ha stenkoll på allt som hänt sedan du åkte iväg!

Men nu kan du lugnt fortsätta att tjattra vidare här för du är sååååå uppdaterad1 :)

• sweetstreet

Page kul med en nattuggla!

Jo jag tror det är väldigt få som inte vill göra de tester som finns.

De enda jag skulle kunna tänka mig som itne vill göra det är personer som aldrig skulle kunna tänka sig att göra abort?

• sweetstreet

Jag tror däremot att det är många som inte går vidare och gör fostervattensprov eller moderkaksbiopsi ifall NUPP-testet visar att det är väldigt låg eller ingen risk för kromosomavvikelser. Detta eftersom iaf fostervattensprovet i sig är riskfyllt för fostret.

• sweetstreet

Hehe!
    Kunde bara inte låta bli att gå in och önska godmorgon til er alla! För snart går väl morgonpasset på? :)

Nattpasset går alldeles strax av skiftet.

Kan meddela att jag känner mig "svullen" i den nedre delen av magen, typ äggisar o livmoder. Kan vara inbillning också såklart. För mitt sunda förnuft och logik säger att det är alldeles för tidigt att känna ngt alls redan. Hade ÄL i fredags eller lördags (böj på fredagen).

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???