• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Lollan, vet inte om du var här så mycket innan, men MUGGLES är tillbaka från smekmånaden!
    TJOHOOOOOOOOOOOO vad kul!
    Välkommen tillbaka, vi har saknat dig Muggles!

Själv har jag just varit på inskrivning på Mamamia och beställt allt från Nupp tuill forstervattenprov o ultraljudstider osv! Så nu är bollen i rullning!

• A.M.

Gokväll alla trevliga tjejer! Jag hinner omöjligt läsa ikapp alla sidor men jag såg på denna att _koko_ ska få bli spolad osv. Vad skönt _koko_ - då blir det snart bebis ska du se!

För er som vill se en bild på min lilla bebis: här är en länk till min blogg:
    minstoralillavarld.blogspot.com/2006/12/tittut-livia.html

Jag kommer nog inte kunna klämma ur mig en blodig och avskräckande förlossningsberättelse (några som har efterfrågat) av den enkla anledningen att förlossningen helt enkelt kändes toppen! Trots sugklocka och litet klipp (precis som med storebror) så var det en jättebra upplevelse! Visst gör det för j**la skitont men man glömmer så snabbt.

• A.M.

CicciL:
    Kändes det bra på MamaMia? Vilken barnmorska fick du?

• sweetstreet

Å A.M hon ser ju helt LJUVLIG ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :)

*vill nästan äta upp så söt ser hon ut*

• sweetstreet

kniiiptjodddallittanhooooo!

*mina äggisar gjorde en liten dans för att de ju också så gärna vill vill vill*

Det måste vara bilden på Livia som satte ogång dem!! :D

• sweetstreet

Koko, skönt att dina cystor inte alls är så stora som en hel fruktskål!

• sweetstreet

Känns helt klart som om att operationen och även efteråt kommer att bli betydligt enklare och mindre komplicerad med cystor som inte är så stora.

• A.M.

Tack sweetstreet! Vi brukar också ofta hota med att äta upp henne

• mugglesfan

sweet: hon fick efter ganska lång väntetid en operation som gick bra. Hon behövde inte ens operera bort ena äggstocken (vilket de trodde först skulle bli nödvändigt).

• Bröllopstokiig

A.M., jätte fin bebis! Underbar!
    Jag fick en barnmorska som heter Elisabeth Skinnar (tror efternamnet stavas så). Hon var jätte rar och ödmujk, så detta ska nog bli finnemang!
    min make var lite stressad, för det var en härlig "kör" där idag, måste varit någon mamma/bebis träff. Massa ungar mellan 2-5 månader såg det ut som, som alla skrek som fan! Men men vi ser fram emot vår lilla Pickn när han/hon kommer. Har fått BF den 18/7 och jag har just gått in i vecka 9 (el som BM säger v8+0).

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???