• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Har nu suttit på sös hela dagen för 3 korta besök hos narkosläkare, sjuksköterska och operationsläkare...

Fick ta blodprover och de kollar även prolaktin(?)nivån (pga brösten) samt ska spola äggledarna under op. Skönt!

Ett riktigt bevis på att de tog väl hand om mig är dock att jag nu ser fram emot operationen!! Helt galet, det trodde jag inte...
    Får tydligen räkna med att ligga kvar över natten eftersom man vill kolla att det inte blir några blödningar (det gyn kallat härdar är cystor, och läkaren jag träffade idag sa att det kunde vara vanliga cystor också, och inte nödvändigtvis endo...).

FruLlan - hoppas med hela mitt hjärta att det inte är en ny äggledarinflammation du har!!!

Många kramar från koko, som nu måste försöka få iaf några timmars arbete idag...

• Kärleksfeber

Hej! Någon som vill svara på en fråga. Ni verkar ha koll på det här med cystor. Jag har haft en som gick sönder. Är det en "diagnos" och är risken stor att jag får flera?

• nenne78

mugglesfan
    heeeej!
    jessie har plussat och lollan!

Buppi
    aftonbladet.se har ju någon grafik över varje vecka också.

• Liten med Mindre

Vad skönt att de tog väl hand om dig koko!!
    Det gör mycket att känna sig säker.

• sweetstreet

Koko
    Det låter ju jättbra tycker jag. Att du kände dig omhändertagen och att var kompetenta på alla plan menar jag!
    Skönt!

Många kramar!

• nenne78

kärleksfeber
    ingen aning, men det låter inte kul Hoppas någon annan kan hjälpa dig här!

• Kärleksfeber

Okej, nej jag tänkte mest.. för jag såg att någon hade skrivit om det där lite tidigare i tråden.

• nenne78

vassego Buppi

kärleksfeber
    tror att koko eller frullan har mest koll på det där. Vad säger din gyn?

• Snart så....

Vad skönt att de var så proffsiga koko. Då blir man inte lika nervös och som du skrev att man kan se fram emot det.
    Skönt att du verkligen får hjälp på kort tid. Då kommer ni få ett klart besked och slippa gå och undra.
    Jätteglad för din skull
    KRAM

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???