• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lilalady

God morgon tjejer och grattis jessie til plusset!

Tänkte höra med er om fl. Är det nmågon av er som är där med? Kommer ihåg i börjab av tråden att det var lite spesis mot systersidan och ville bara höra om någon är där nu. Jag har börjat kolla lite där och tycker faktiskt det är helt ok, men man märker en skillnad från bt så klart :)

• Bröllopstokiig

Lilalady,
    Vi har nog alla kikat in, men konstaterat en hyusteri. Till och med barnmorskan i går på mamamia varnade för FL, min man vet att jag har varit där, så han började genast...: Vad var det jag sa.......... grrr
    Jag tror inte det är en bra sida för mig, men gillar du den så häng där!
    Jag älskar min BT tråd där vi alla agerar med mera sunt förnuft!

Godmorgon kanske man ska säga med!
    Rygby lag, skit, det blir killar hela högen! Jag som ville ha en lite tjej i söta kläder, men jag kommer nog få en liten busig kille i stället....
    Tror ni inte att BM sa i går att det kommer vara fullt på de flesta förlossningar i juli, så ni kanske ska vara glad att det inte tog förra månaden!

• nenne78

vadå tjejer kan väl spela rugby! Nu ska jag inte predika könsroller här men klart att våra söta tjejbäbisar ska spela rugby!!!
    KÖTTAAA!!!!

• Liten med Mindre

Den enda bollsport jag tyckte var kul i skolan var spökboll. Men ultimate frisbee var skoj med. Kan inte bebbarna få kasta frisbee?

:?

• Liten med Mindre

Hmm, glömde att brännboll, pingis, basket och landbany är bollsporter. Lite skoj det med.

• Bröllopstokiig

Tjejer kan absolut spela Rugby, men får jag en tjej så ska jag göra allt i min makt för att hon väljer en annan bollsport.
    Jag har ju bott i England (oxå) och har varit cheerleader etc både på amerikanskfotboll o rugby, killarna som spelade rygby hade de mest äckliga öron och inga tänder etc etc, så jag har bara en bild av hur en ev dotter skulle kunna se ut!
    Så hellre fäktning, alpint, basket eller vad som, men inte Rugby!

• nenne78

CicciL
    aaah med mina gener kommer h*n att se ut så från början så jag behöver inte hålla tillbaka något i estetiskt syfte *S*

jag har tävlat i slalom så jag hoppas inte det blir det (man är ju aldrig hemma...), så jag röstar för spökboll (jag var grym!!) eller bridge.

frisbee går nog bra också,

• Snart så....

Röstar för kampsporter eller ridning :D

Kick´N & Pick´N

• nenne78

Kick´N & Pick´N
    Grymt bra namn!

sen kan de starta killband som heter The Picks!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???