• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Ang träning har jag hört att man inte ska börja träna mer än innan an blivit gravid, för då är inte kroppen van, men fortsätta med det man gjorde innan så länge det känns bra ska inte vara någon fara.

Tack sweet. :p Surfa från mobilen var crap, det är för många sidor (alla sidnummer listas ju), så bara 1 gång av 10 hann hela sidan laddas innan den timade ut. Svårt att skriva svar då... Men nu är jag frisk och kry igen.
    Det är en vecka kvar till op, men i morgon är det förberedande besöket, så jag ska få göra vul igen, jippi! ;) Skämt åsido ska det bli skönt att få en second opinion även om jag litar på min gyn.

• sweetstreet

koko,

ja det låter bra tycker jag. Känns väldigt bra att du har "fått hjälp" nu. Måste vara skönt att veta att du verkligen kommer att kunna få lite mer svar nu.

• sweetstreet

även om det såklart måste kännas väldigt nervöst också.

• sweetstreet

Men oftast när man känner till vad problemet är så kan man ju försöka hitta lösningar på det.

Men när man inte riktigt vet så är de ju svårare att lösa det.

• _koko_

sweet - precis så är det!

Nu måste jag ut och köpa lite julklappar. Fan, om det kunde snöa så man fick lite julstämning nån gång!!!

*KRAM* till alla deppiga, glada, tokiga, underbara tjejer här!

• sweetstreet

Kram Koko
    Och lycka till med julhandlandet!
    och imorgon förstås! :)

• Page

Usch, läste om insemination på FL i dag och det var inte en angenäm upplevelse. Jag trodde att statistiken på lyckad inseminering var högre än de angivna 15%.

Jag är tydligen blåögd också eftersom jag blev förvånad över att det är långa väntetider och att det dessutom kostar pengar! Alltså mer än ett vanligt läkarbesök.

• Storasystern

hej hej på er! *vinkar från Japan* Jag har så mycket att göra att jag snart kräks av utmattning. Alltså har jag inte hunnit vara här på ett tag.
    Men det har minsann hänt grejer medan jag varit borta! 2 plus!!!

Jättegrattis Jessie och lollan! Hurra hurra! (erkänner villigt att jag är lite avis... :( )

Jag ska snart få åka härifrån - och tur är väl det för jag står inte ut längre, så nästa vecka nån gång finns jag på svensk mark igen!

Koko: Du kan lägga till din lista att jag och mannen försökt sen i juli

• Snart så....

Godmorgon,

Koko: Håller tummar och tår idag och tänker på dig gumman!

Mindre: Skönt att höra att du är på lite bättre humör. Har du gjort ditt julspinningpass redan?

Själv mår jag bra, inga aningar efter mens än. Lite konstigt är det att denna gången har jag bara haft ont i höger utsida boobie och som alltid enbart höger äggis. Fick en till aladåb-liknande sak igår kväll, knäppt!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???