• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Se upp FruLLis för här kommer den!!!!!!!!

• sweetstreet

Hoppas du kan fånga den!

Jag vet att jag är en urusel "kastare", så den lär säkert spinna lite i luften och du lär säkert få springa lite för som vanligt är jag usel på att sikta...! ;)

• Snart så....

AJJJ!

*kastar vidare till frullan*

• sweetstreet

Och ja, jag satte faktiskt till lite Tröst i degen! Vet inte ifall det märks, men tycker själv att de blev lite mer knapriga än vanligt.

• sweetstreet

Ooops sorry Snartis!
    var inte meningen att du skulle få den i skallen! *ler generat*

• Snart så....

Gör inget, är lika usel på att kasta jag :D

Frullan har peppisen anlänt?

• sweetstreet

Hm fast efter att ha hört talas om Mindres kulinariska läckerheter så kasnke det är väldans lite att få en ynklig liten peppis....

jaja, det är tanken som räknas (hoppas jag)

Och nu hoppas jag verkligen att du inte tycker detta är superduperklämkäckt FruLLan.... För det är inte meningen.

Fast å andfra sidan kanske det är bra för då kan du ju bli irriterad på det istället och liksom glömma bort att du är deppig...??

• sweetstreet

Snartis, skönt att höra att du inte fick någon elak blåtira eller så! :)

• sweetstreet

Idag är jag på uruselt "jobbhumör".

Känner mig totalt seeeeg och omotiverad. Eller snarare kanske supertrött. :(

Tror att all min speedning plöstligt bara slutade. Och jag som hoppats den skulle hålla i sig till jul. Nu känner jag mig som en ballong där luften just gått ur.

• sweetstreet

Skulle helst vilja krypa ner i min varma säng ochs sova en dag eller två. Sedan kanske man vore på G igen?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???