Hej på er, ännu en smygläsare här... Följer era framsteg (och baksteg) som en dokusåpa nästan
Närå, men jag hamnade här när jag sökte på typ nidblödning eller nåt som jag inte hade en aning om vad det var och så lärde jag mig massor och nu hänger jag kvar lite då och då.
Inte igång med bebisverkstaden än (men kör oskyddat eller "naturliga" metoder).
Men iaf - apropå att BM kan se sånt där - jag har varit lite orolig pga helt plötsligt oregelbunden mens (från 26-29 dar till typ 40 helt plötsligt) och då jag aldrig gjort nåt ultraljud eller kollat ordentligt (kassa BM?) gick jag till Sophiahemmet och gjorde en undersökning.
Och - jag fick svar (och se ägg på ultraljudet, coolt) osv, men däremot så typ idiotförklarade BM mig. "vad vill du jag ska säga?" typ... "vad gör du här?" "har du haft några RIKTIGA problem?"
Eh???!!!?? har ni upplevt det?
Jag är snart 30, har ätit p-piller i 12 år följt av stav i 2½, aldrig naturlig mens, förrän nu och så börjar det strula efter ett bra första halvår sedan jag tog ut staven. Jag har molvärk mm. Nån liten blödning. osv.
Jag vill ju för f*n veta att saker är normalt! Att han ser ägg, att allt ser normalt ut, att jag itne har några cystor. mm mm mm. Det han KAN se.
Som mina vänner har sagt att deras BM kollat. Jag vet att jag inte kan känna mig säker på att kunna bli gravid för det, men en ordentlig undersökning ska jag väl fasen kunna få utan att få en massa kassa kommentarer och arrogant attityd från BM???
Oj va långt. Sorry.
Och slutligen (som jag skulle börjat med). Grattis till Jessie och ni andra som plussat, och ni övriga tjejer som fortfarande väntar - jag tror det kommer komma, och håller alla tummar och tår jag har.!