Grattis till plusset Jessie! :)
Jag kan ju svara för mig själv hur jag inte vet att det inte funkar att köra på... i april nästa år blir det två år sedan vi på mer eller mindre allvar började försöka skaffa barn. Och det funkar inte oavsett om jag tänker på det eller låter bli att tänka på det, stressar eller är helt lugn, jagar ÄL och har "tvångss*x" runt den, käkar vitaminer :( ja, vad vi ens gör blir det inga barn gjorda. Och det är inga fel på någon av oss enligt utredningen. Så att de alternativ vi har är att antingen försöka i hundra miljoner år eller gå igenom allt som läkarna har att erbjuda, dvs insemination, ivf och annat dumt, vilket jag inte vill göra.
Men... det tog fyra år för min mamma att bli gravid med mig så att det kan vara någonting ärftligt. Kanske. Ska i alla fall skaffa hund efter jul :) ett hastigt hopp från ämnet, men så känns det. Vägrar deppa, ska dricka glögg (och kanske lite bisolvon) i stället.
FruL och Mindre - ni får inte heller deppa. Särskilt du frullan... och att ens komma på tanken att hålla dig borta från tråden. Så gör man ju inte, det var ju vad du sade till mig för några veckor sedan ;) :)
Mindre, jag köpte två paket rosenrot för 119 :- styck på en hälsobutik på Drottningg 80. Kolla där, de har kanske erbjudandet kvar.