• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • viktualia

men är inte det prio då?!? med julmust på julen?!? det skulle jag tycka... lätt för mig att säga.. men det är min känsla om jag hade varit utomlands på jul...

... men undertecknad har aldrig firat varken jul eller nyår någon annanstans än i Uppsala... fniss fniss.. vaddå hemmakär

• viktualia

sweetstreet - simma lugnt genom storäpplet i väster... nu ska lillhålans troligen mest kulturgeografiska invånare sussa!

• sweetstreet

Jovisst det tycker man ju. Att man borde prioriterat julmusten menar jag! ;)

Men det är bara det att våra helger verkligen varit helt galet upptagna de senaste två måndarna. Vi har antingen haft besök (och Sverigebesökare har inte alls samma "urge" att åka till Ikea här utan vill hellre göra andra saker, konstigt va?!) eller så har vi jobbat.

Och tro mig. Hur mycket man än älskar julmust så är det inte tillräckligt för att man ska orka ta sig till Ikea från Manhattan (en tur på ca 1 timmer eller mer i enbart resväg) när man jobbat ca 5-6 timmar under dagen. Då är det ännu högre prio att bara åka hem! Och ta det lugnt. Umgås med varandra, eller bara sova. :) Tyvärr.
    Så vi får se ifall det finns tid o ork kvar närmare jul.

• Lilalady

Hej igen!

Har haft fullt upp på jobbet idag så har inte lyckats smygläsa här. Sitter i öppet landskap och vill inte visa kollegorna vad jag och min man planlägger.

Koko - jätte snällt om jag får vara med på listan. 29, år, försökt sedan november och bor på hemlig ort (hi hi). Vet att jag har flera vänner som surfar runt på BT och då jag kommer från en liten stad vill jag inte gå ut med det här. Hoppas det är ok.

Annars har jag fått några stickningar på vänster sida av magen i dag. Vet inte vad det är, men tror såklart det är ett bebissymtom :) Fast jag har ju ingen koll....

• sweetstreet

Hejsan Lilalady!
    Självklart kan du vara "anonym" och inte säga ort du bor i. Förstår verkligen ifall man inte vill skylta med att man satt igång.

• sweetstreet

Låter ju posivit med symptom!

Vi brukar ju ha det lite till mans här i tråden....

• sweetstreet

eller kvinns kanske man borde säga?! ;)

• Page

Koko: Jag är inte den mest aktiva skrivaren här men jag läser tråden varje dag och vill också gärna vara med på listan! 30 år, sörmland, slutade med p-piller i oktober, dvs två försök.

Inga symptom som helst än...jag är bara glad att det verkar som om jag faktiskt har fått två ÄL efter att ha slutat med hormoner (ont!!!)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???