• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Pig & Whistle, Medborgarplatsen

Måndag 11 december

Boka bord behövs inte, eller? (Snartis?)

Jag kan vara där till 17.30, tänker andra komma mycket senare så går det ju att handla julklappar så länge.

• Moppy

det sjuka är ju att alla runt omkring en lyckas på första försöket i princip. Det går ialla fall väldigt lätt för de flesta. Det känns som om det antingen går direkt eller dröjer ett tag. Inget däremellan.... *suck*

• Liten med Mindre

Trevlig kväll!

Dags att jobba ihop lite extra julklappspengar på cykeln. Kanske cykla ifrån röda faran??

• Snart så....

Mindre: Har aldrig bokat bord så det borde inte behövas på en måndag.

Jag kommer nog oxå dit runt 17,30, direkt från jobbet.

• Snart så....

Håller med dig Moppy, hör bara om de som lyckas på första försöket eller måste få hjälp.

• sweetstreet

Mindre,
    haha! Vilken cykel är det d ska jobba på???? ;)

Spinning eller den där tandemen som du cyklar ihop med en massa härifrån?? :)

• sweetstreet

Jo fast jag har vänner som det fungerat på första gången, men ockås de som förskte ganksa länge innan de fick till det.

• sweetstreet

Fast slutresultatet för alla dem är iallafall att de har barn nu. Vissaa fler än ett faktsikt. :)

• sweetstreet

Men visst kan det kännas knäckande att höra alla som bara skulle "testa" oxh vips så var de gravida innan de hann blinka!

• Liten med Mindre

Sweet - spinningcykeln tjänar jag mer pengar på än den därhemma. :)

Skickade maken på massage under tiden så att han är i bra form till NNÄ, eller kanske NÄ. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???