• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Tja, är inte huvudstaden exotisk??? ;)

• viktualia

njaaa inte för mig i alla fall... bodde där i tre år och har bott 20 år i grannstaden... så nej.. exotiskt är det inte..

men det ska bli skoj ändå!

• sweetstreet

Här sitter man på Manhattan och tycker at Stockholm är både exotiskt och mysigt!!!!! :)

Ja, så kan det vara....

• viktualia

fniss fniss.. men så är det ju.... det som är nära är sällan exotiskt.. men mysigt kan jag hålla med om att Sthlm är... hemtamt och mysigt - jaaa

• sweetstreet

Haha!

Jag förstår ifall du inte tycker S-holm är särskilt exotiskt!!!!! :)

• sweetstreet

Men jag lovar, man får ett annat perspektiv på andra sidan Atlanten! :)

• sweetstreet

Önskar man var jätterik för då kunde man ju bara flyga dit lite oftare. Mer när andan faller på likosm.
    Nu blir det ju inte riktigt så.

• viktualia

det förstår jag verkligen! är kulturgeograf till yrket och intresserar mig mycket för hur vi människor upplever platser, vad som är "hemma" och "borta" och ett fenomen som kallas mentala kartor - alltså den bild som varje människa skapar av en plats... hm.. nu blev det visst lite flummigt..

• sweetstreet

Nu sitter man här o längtar efter julmust.... :(

• sweetstreet

Nej det tycker jag inte alls!
    Låter superintressant!!!! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???