• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Tack så mycket

Och för övrigt - inga mediciner, inga ÄL stickor, festat på helgerna och faktist rökt oxå. Inte alls att rekommendera, men så är det. Vi sa vi tar det som det kommer och detta var "sista chansen".
    Så vi är dom som "bara" kört på.

Alla är ju dock olika, så man får nog testa sig fram

• Snart så....

Pick´ns första trådkusin :) :)

• nenne78

*kryper in under filten med Mindre*
    hej kompis - ska vi gråta tillsammans?

Den elaka jävla tanten slog till 4 dagar före BIM, låg i bakhåll mitt i natten och väckte mig med jordens mensvärk inatt. Jag hade iofs fått lite hintar om att hon kanske skulle dyka upp men blev ändå rätt ställd. Hann inte ens avsäkra granatkastaren.

jaja, är egentligen inte så deppig men kan trösta Mindre så länge *kramar om*, jag har ändå ställt in mig på att det ska ta ett bra tag innan det blir nåt.

Men vadå Jessie - FÅ HÖRA NU DÅ!!!?!?!?!

• Jessie76

Fast nu slutar jag ju såklart med festandet å det... Hon frågade faktist BM hur jag skulle förhålla mig till alkohol den närmsta tiden - om jag klarade att hålla mig........hmm........ Fast dom måste väl fråga gissar jag...

• nenne78

woooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!! grattis jessie!!! födelsedagskalas och + - snacka om bra dag!!! :-d:-d:-d grattis än en gång!!!

• Jessie76

Tack va ni e gulliga Jag blir ju generad

• Snart så....

Så roligt att en till av stammisara fick +

• Lapinette

Jessie76 - supergrattis! Tråden behövde verkligen ett plus! Så ni förde ingen speciell krigsföring för att få till det men lyckades ändå?

Jag träffade på en kompis igår när jag skulle träna (en som jag träffar ytterst sällan) och hon sa åt mig. Tänk inte på det! Ägna tankarna åt något annat och när du minst anar det så händer det? De har själva två barn och ett missfall bakom sig och hon har visst också varit fixerad och velat men då har det totalt låst sig. Frågan är bara - hur gör man för att INTE tänka på det?

• Snart så....

Mindre och Nenne: Låter som ni behöver dela på manteln idag, kryp in under den och halsa glögg. J*vla röda tant att inte hålla sig borta!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???