• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

Japp Moppy är på G igen ;) Hoppas hoppas på att det stämmer att man kan bli gravid snabbt igen efter MF.....

Nu ska jag gå hem. Ha det så bra nu, nattskiftet! :D

• start september

Hej Koko! Jag blev bortsorterad från listan efter att inte varit så aktiv, men nu har jag trillar hit igen, så jag vill gärna vara med. Om man inte är med så kanske inte deppmanteln funkar och den lär jag ju behöva.

Start september, 30 år, Stockholm, för sta riktiga i september, inne på tredje försöket (hjälp, hur var det med siffrorna?)

I vecka kvar till BIM och efter all världens symptom i förra veckan så är det nu kolugnt. NNÄ here I come!

• sweetstreet

Ja Jessie, om och när du testar måste du absolut uppdatera oss här!

• sweetstreet

Var är fruLLan idag??
    Har inte sett henne här alls idag? Är hon borta igen eller har hon rumlar hon om med den där hantverkaren igen?????

(Han som installerade glöggkranen under deppmanteln alltså! ;) )

• sweetstreet

Jahapp så är man själv på tråden igen då...
    Jag undrar verkligen var Storasyster har tagit vägen?? Hon brukade ju hnga här lite kvällstider förr men nu har jag inte sett henn här på evigheter!

• sweetstreet

Ja det är iallafall jädrans skoj att AM tittade förbi som hastigast! Man vill ju höra hur allt är även EFTER ndekomsten Så det känns skönt att veta att hon inte försvunnit helt bland blöjbyten och annat. :)

• sweetstreet

Idag är jag faktiskt totalt oinspirerad här på jobbet!!!!!

Det var ändå ett tag sedan det kändes så. Hm, hoppas det försvinner till imorgon.
    För jag har ju inte tid att vara oinspirerad alls. Inte innan jul iallafall. Suck!

• start september

Jag är här lite till och från i alla fall!

Försöker sy ihop en weekendresa till i helgen för att liva upp tilvaron lite!

• viktualia

en lagom uttråkad smygläsare hoppar in...

weekendresa..... vill också, gärna till nåt mysigt ställe... men så kom jag på att jag faktiskt får med mig karln till hufvudstaden till helgen... så jag ska väl inte klaga.. men det hade ju varit skoj med något mer exotiskt resmål!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???