• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

sweet - räkna med mig!! :D

Fan, jag är nog den enda i hela världen som inte varit i NY...

• sweetstreet

Ett tips på ett mysigt ställe i Stockholm (om det finns kvar) är ett creperie som ligger vid Torsgatan (ganska nära korsningen Karlsbergsvägen). Det heter Byn och är ett creperie det också. De har tyvärr inga rättigheter så vill man dricka alkoholhaltiga drycker är det inte något bra val, men de har UNDERBARA crepes!!!!! Både mat- och efterrättscrepes. Om man gillar detta. Och det är en otroligt mysig lokal! :)

Så detta kanske är något ni kan kolla så småningom när ni inte längre får dricka alkohol! ;)¨

• Liten med Mindre

Oj, då blev det visst 6 på väg mot 7. Hjälp, medeltalet. :(

• _koko_

Du är inte där ännu Mindre, och kommer du dit är vi fler som kommer följa dig.
    *Kram*

• Liten med Mindre

Fast vi försökte ju inte jätteaktivt i varesig juni eller juli. Så vi säger 5 i alla fall. :)

Byn finns kvar Sweet. De har jättegoda luncher, som inte är crepes. Tyvärr kan jag inte äta där nu när kontoret flyttat. :(

• Snart så....

koko: näää då jag har inte heller varit där :(

Mindre: menar du creperian som ligger en bit bort mot skanstull på en sidogata?

• sweetstreet

Koko!
    Då är det ju verkligen dags!
    :)

Så OM du någonsin får för dig att åka hit de närmsta åren hör av dig till mig!!!!! :) :) :)

• Liten med Mindre

Jag förbjuder er å det bestämdaste att följa mig mot 7 koko!!!

Eller 6 eller vad det nu blev. :)

FAst jag vill inte dit heller. Petar upp lite papper till vetja!

• Snart så....

om det är den så är det svårt att få bord där måste boka och det är ganska litet om jag kommer ihåg rätt.

• sweetstreet

Mindre,

vi gjorde heller inga direkt superaktoiva försöka till att börja med.
    Så jag räknar inte heller dem...

Så då är jag uppe i försök nummer 4 på väg mot nr 5.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???