• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Frejis

Jag vill jättegärna träffa er och dricka lite glögg nästa måndag :):) :)

• Liten med Mindre

Jag tror FruL sitter och trycker under manteln. Men de inredde med säng och glöggkran och Snartis fina kuddar förra veckan - så du kan nog krypa in du också.

Håll bara en plats för mig till i slutet på veckan.

• Liten med Mindre

Ni får gärna sticka ut huvudet och prata med oss andra också emellanåt, så att vi vet att ni klarar er.

Jättetrist att du fick eländiga mensen du med Frejis. :(

• hemligbrud07

Hej tjejer får man vara mé?

Jag har inte läst igenom allt ni skrivit. Tror chefen blir lite sur om jag satte mig och gjorde det

Jag har ett barn som är två år och det var inga problöem å bli med henne. Men nu känns det helt hopplöst
    Skulle haft mens 28/11 i lördags hade den inte kommit Tog ett test - Tanten kom i morse!
    Fattar ingenting, har aldrig gått över tiden förut och alrig haft ont i brösten men nu är det skitjobbigt.

Förlåt det långa inlägget.

• BrudSommar2006

Jag kan inte på måndag, vi har julfest på jobbet, men ni får ha det så trevligt och så ser vi fram emot att få höra hur ni hade det sedan.

Det känns som att det skulle behövas lite glada nyheter här i tråden nu, håller tummarna för er BIMare medan jag väntar på att det är dags att börja hålla tummar och tår för övriga igen.

• Frejis

Jag tar med mig en röd litenkudde och kryper in i det mysiga depptältet tillsammans med er. En flaska glögg i ena handen och alla vitamintabletter som jag har tagit i andra handen. Och en fin julgran :)

• _koko_

hemligbrud07 - välkommen! Det kan ju ha varit ett tidigt missfall, det är tydligen vanligare än man tror!
    Var det första försöket? Isf kan du ta det lugnt, snittet är 7 månader tydligen.

Hur som helst, det tröstar knappast, men vi är många här som vet hur det känns att hoppas månad efter månad och få hoppet krossat och mensen som kommer och skrattar rått åt oss...

• _koko_

Frejis, kul med ett nytt ansikte på dejten!! Hoppas det blir någon nu då... :)

• Frejis

Jättekul, det känns att det är dags att visa mig :) Var ska vi ses?

• Lapinette

Jag jobbar som en idiot och är superstressad...m a o denna gång (har min ÄL i veckan) kommer det definitivt inte att lyckas trots Bisolvon och Rosenrot. Går in här emellanåt men har inte sett några glada utrop. Är det ingen som har fått till det sen Cissi?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???