• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Förresten kan jag ju berätta att mitt julpyssel igår var väldigt mysigt. men det blev inte alls riktigt som jag hade tänkt mig.

Är det väldigt svenskt att julpyssla????

För alla som kom på pysslet var från andra länder (både i Europa men även från USA såklart) och det slutade med att vi alla drack en MASSA glögg (hemgjordsom jag o min man gjorde innan och som faktiskt blev jättegod!) och ingen pysslade riktigt. Förutom jag och en av tjejerna som sedan bakade pepparkakor (jag hade gjort degen dagen innan). men hon skulle också ha bakat julkakor, men det visade sig att hon redan bakat klart dem hemma för hon ville inte "störa min bakning" eftersom vi ju då skulle behöva samsas om ugnen.
    Tja, det var ju iofs väldigt omtänksamt, men det är ju liksom DET som är grejen med att julpyssla ihop eller??
    Alla andra som kom hade med sig kakor och godis som de köpt. Jättegulligt, men som sagt kanske inte så "pyssligt"?
    Jaja, det var ialalfall en jättemysig dagt så jag klagar inte! Men jag drack så mycket glögg och åt så mycket pepparkaksdeg att magen blev jätteskum på kvällen.
    Var tvungen att äta rejält med sushi för att balanser upp allt sött med lite salt! ;)

• sweetstreet

Kan brännande bröstvårtor kanske orsakas av för mycket glögg och pepparkaksdeg???????

• sweetstreet

Kankse en allergisk reaktion som jag får väldigt lokalt på nipplarna av typ kardemumma eller nejlikor? ;)

• _koko_

sweet - vad gjorde du med kardemumma och nejlikor på nipplarna??? Hoppas att det var din och din mans privata efterfest... :D

• _koko_

Snällt av dig att tänka på mig förresten, kan behövas. :)

Vet inte om det är så svenskt att julpyssla, men jag blev plötsligt väldigt sugen på julmust när jag läste om ditt julpysslande???

• _koko_

Mmmm, det var nog allt det där sockret du skrev om... :D

Shit vad jag älskar julmust!!! Det kanske vi inte är lika överens om härinne som allt annat? Våga vägra öl till julbordet, vad säger du om det fruLlan?? :D

• _koko_

Undrar om jag kommer att baka nåt i år... Skulle vilja göra ett pepparkakshus iaf... :)

• _koko_

Är så himla glad att jag är frisk igen (nåja, nästan iaf), och att det bara är 2½ dar kvar till undersökning, och sen bara en vecka till till op...

• Lilalady

Hej alla glada!

Har följt denna och er gamla tråd, och nej jag ska inte skrika ut att jag är gravida :). Förstår gott eran reaktion på de innläggen. Nej, jag skriver för jag och min man har precis startat bebisverkstan så jag vill gärna hänga med i eran tråd om jag får lov. Ni verkar ha det väldigt kul!

Vi är inne på första försöket, tror jag hade Äl 25/11 och BIM 8/12. Fast detta är jag väldigt osäker på då det är första cykeln efter mens.

Ha en fin första advent!

kram

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???