• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Tack Sweet... Vänligt av dig

Jag har vart deppig som tusan. Allmänt less på livet, inte för att jag inte blir med barn. Så jag kände att det inte var nån idé att komma här å dra ner humöret. Däremot kommer vi nog att börja skydda oss framöver, för vi har som sagt en resa till Indien i november nästa år förestående. Och jag vill inte ta med en jätteliten och jag vill inte vara jättegravid där borta.
    Men jag stannar såklart här om jag får?
    Jag hoppas ju för er andra
    Dig oxå fruL, och Nenne - hang in there In under manteln å lägg dig under kranen

• sweetstreet

Men Jessie, gumman.
    Det lät inte så bra. Att du känt dig nere och låg ett tag menar jag. Kanske är det säsongen. November o höstrusk o mörker i Sverige brukar ju lätt kunna ha den inverkan på de flesta. Hoppas verkligen det börjar kännas bättre för dig nu.

Jag förstår att ni inte vill ha barn så det blir en så dålig timing med er indienresa även om jag också fattar att det kan kännas lite bakvänt att börja skydda sig när man är i gång med bebisfabriken.

Men SJÄLVKLART ska du fortsätta hänga här med oss!!!! :)
    Det hoppas vi verkligen att du gör!!

• sweetstreet

FruLLan lilla,

Deppigt deppigt. Varje gång så hoppas man ju trots att man ibland "borde veta bättre", jag vet.... suck!
    Men jag hoppas att du kommer över mensdeppet fortare denna gången eftersom du ju hela tiden trott att det inte var ÄL.

Kramar till dig!!!!!!

• sweetstreet

Det är ju så himla knasigt. Jag tror banne mig att man skulle kunna börja hoppas en månad även om man knappt haft 6 alls. Helt sjukt!!! Men hoppet ligger där under ytan och liksom sjuder ändå. och då blir man ju så himla ledsen sen när det visar sig att det inte alls var som man hoppades.

• sweetstreet

Hoppas ändå att glöggkranen under manteln fungerar bra! ;)

• sweetstreet

Själv har jag konstiga känningar i bröstvårtorna!
    FruLLan jag tror dina brinnande bröst liksom smittat av sig på mig....?????
    Fast på mig är det just bara bröstvårtorna som liksom bränner. Skitkonstigt.
    Kan inte ens kalla det symptom eftersom jag ju precis har ÄLat (typ igår) och jag började känna detta redan i fredags. Jätteknasigt! Kanske hänger det ihop med min ÄL?????

• sweetstreet

Nenne?
    Heter uppföljaren på din hårdrockslåt möjligtvis
    "Burning Nipples"??? :D

• sweetstreet

nej tjejer,
    nu sitter jag här och tjattrar med mig själv igen vilket knappast gör någon gladare. Så jag tror jag ska fica mig lite frukost istället. :)

• _koko_

Söndag och jag mår äntligen bättre. Har haft sååå ont i halsen!!! Har knappt kunnat svälja alls, men nu är det bara lite halsbränna kvar. Varför man nu får halsbränna efter halsfluss, nån som vet??
    Eller kanske är det ytterligare något att lägga till min skengraviditet? Ojojoj, tror inte jag vågar dra upp allt min kropp har för sig på onsdag, då tar de nog fram lilla vita tröjan med de långa ärmarna... Har för mig att fruLlan haft den en gång, är den skön? :D

Är förresten såå ledsen att det inte tog för dig den här månaden heller, gumman, hade verkligen önskat att det skulle göra det!!

Har slarvat bort uppdateringen av listan, så ni får hjälpa mig med et som hänt på sistone i morgon.

Sen verkar det köra ihop sig alldeles nästa helg eller? Jag kan som sagt ses på lördag förmiddag, men då är snartis bakis, och på söndag kunde inte frulLan... Låter som att vi kanske måste skjuta på det?
    Ni kanske vill komma hem och ta hand om mig fredagen den 15e? ;)

Well well, här kan man ju inte sitta på första advent! Ut i köket och koka glögg kvinna! :D

• sweetstreet

Hejsan Koko!!!

Vad kul att du är inne och skriver lite! :) :) :)

Det har varit lite tomt på tråden när du varit borta så mycket. Skönt att höra att du mår bättre nu. Lite halsbränna kanske bara är bra att träna på vetja, eftersom det ju verkar vara ganska vanligt under graviditeter ;)

Jag håller verkligen alla fingrar och tår för dig nu till veckan när du ska på din undersökning!
    Måste ändå kännas bra att du får kolla upp allt ordentligt nu. Särskilt med tanke på din skengraviditet...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???