• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Tittar bara in lite snabbt här nu.
    Ska springa iväg till jobbet och idag är det mycket att göra så jag vet fasiken inte om jag hinner hänga här någe mer :(

Jaja, iallafall så blev det Brandstångsåkande igår. :D Hoppas på böj (bend??) idag men än har man inte gjort sin kiss-sticks-test så jag vet inte säkert.

Kul Vänner-fan med en rapport o uppdatering!

Och Koko, det känns bra att fått ett livstecken från dig även om det verkar lite deppigt just nu med sjukdom och skengraviditet. men jag håller alla tummar o tår för din undersökning.

• sweetstreet

Japp Nenne nu är jag här men missade 4000 denna gången.
    jaja, inte lätt när ni tar denna milstolpe såhär dags på dygnet. klart enklare för mig när det var svensk natt....

Men nu måste jag rusa iväg ut i regnet (buhu ska regna hela da´n). Fast det är sjukt varmt här. Redan 18 grader!!!!
    igår var det dryga 20!!!! Man fattar inte!!!!! men det är faktiskt ganska skönt, även om jag annars gillar krispiga frostiga dagar med mycket sol!

Tjingeling!

• nenne78

*skickar styrkekramar till _koko_*

• nenne78

*vinkelivink*

här är det 10 grader och halv storm. Kändes som det iaf när jag cyklade hit i morse.

• Liten med Mindre

Oj, tråden blev alldeles trött av att passera 4000 inlägg på en dryg månad. :D

Tänkte önska trevlig helg. Håll röda faran borta ni som BIM:ar. Jag ska försöka avvärja förskotts-droppet. Fast just nu känns allt så eländigt normalt med ont i brösten och allt.

Nåja, mys, drick glögg, ät peppisar och ha en skön 1:a advent!

• Snart så....

Trevlig helg mindre! Sparka röda faran i baken hom han kommer
    Kram

• nenne78

wooahhh *måttar ett karateslag i luften*

jag är beredd...

• Snart så....

Vad är detta?? fick just en MEGA-aladåb eller vad den nu ska kallas?
    Så långt efter Äl brukar det ju vara sparsamt men inte nu???

• nenne78

snartis
    WHAT???!??!?!?! hur i he...

Skynda dig hem!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???