• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

hallå? blev någon träffad eller varför drog alla? *viftar bort röken*

• Liten med Mindre

Men hallåååå! Är det inte killarna som ska "skotta" i den här tråden???

;)

Förstår att ni vill försvara frullan när röda faran är i krokarna, men ändå...

• Liten med Mindre

Hihi - verkligen fredag. Har inte gjort ett dugg. Har försökt se upptagen ut medan jag blandar ihop ett spinningpass med julsmak. :) Fick plötsligt sån inspiration. Jag som haft torka hela hösten.

Tänk vad julen är bra!

• Snart så....

Eldkastare, granater borde ju funka?? då blir det inga skott utan eld och ett stort

BOOOOOM

• nu är jag fruL

alla vapen är tillåtna i kampen mot mens

• Liten med Mindre

Inklusive pappersarbetet som Cicci ägnade sig åt. :)

• nu är jag fruL

ha ha ha
    jag hart för första gången kört ciccis tricks!
    det bubblade liksom till s¨å jag var tvungen att springa till toa och köra upp lite papper. Men det var som tur var bara flytningar. MEN mensvärken har itagit
    så mensen kommer nog snart som beräknat
    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

men lite lustigt att jag körde cissis knep

• Moppy

FruLlan, förlåt försvann ett tag... Jag skämtar inte, jag tycker alla dina symptom pekar mot BEBBE! Brinnade titts, gaser, mensvärk. Ser fram emot plusset...

Själv gör jag allt för att bli frisk från min lilla influensa så jag kan vara helt redo när ÄL kommer! Denna gång kör vi varannan dags varianten, startade i måndags, trots en snörvlande, hostande Moppy :) Skam den som ger sig! Denna gång SKA det gå!! Varannan dag på vardagar och varje dag på helger. Nu j*lar... :D

• Moppy

ooohhh flytningar är OCKSÅ ett symptom... I'm telling you...

• nu är jag fruL

det är bra moppy
    käpa på helt rätta takter.

För min egen del så är jag tyvvär HELT övertygad om att mensen kommer. Det KAN inte ha tagit den här månaden. Näe
    jag är på sin höjd skengravid.
    Det är ju det som är så irriterande att alla symptom är så satans lika mens symptom...
    Vill ha en blinkande lampa som påvisar graviditet.

Snällt av dig att hoppas för min skull moppy men det är kört.

och det säger jag faktiskt INTE bara för att inte bli besviken. Näe jag tror det faktiskt hör och häpna

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???