• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Och jab knep även 3900!!!

Nu är det bara 100 kvar till 4000!!!!
    Shit vad snabbt det gick denna gången! (ja inte som ni tror, nenne o FruLLan! Inte på DET viset!!!)

Herregud, det känns plötsligt som om jag inte är ensam om att "inte ha ngt liv".... ;) :D

• sweetstreet

Självklart är det inte någon ny som heter Jab som knep inlägg 3900 utan JAG!!!!

• sweetstreet

Förresten kan jag meddela att jag gjorde en ny kiss-sticka på vår "båstoalett" idag efter att jag snackat om detta här med er. Det gick bra även denna gång, fast ingen böj i sikte än. Men jag tror det är på g. Så man får väl hoppa på mannen senare ikväll. Efter att varubudet gått...

• nu är jag fruL

morrn morrn
    i fabriken.
    Riktigt härligt att komma in i tråden med en kaffekopp och vakna till liv av sweetans pladder trevligt morgonstund minsann

GLAD 1a DECEMBER på er tjejer!
    Fyyyyyyyyyyyyyyyy vad många pluss vi ska ordna i december eller hur

fast mitt verkar inte komma
    mensverken är här och mensbubblet i magen har börjat. Nåja jag visste att det inte fungerat den här månaden
    MEN jag kommer ändå bryta ihop totalt fär blodet börjar forsa. bara så att ni vet. På måndag är det svart svart svart i tråden av fruLLans humör.
    Så där
    nu har ni blivit varnade.

lollan
    Sorry gumman vet precis hur det känns när mensvärken kommer. Usch. stackare. kryp in under deppmanteln och snutta på kranen.

annars då hur har ni det?
    sweetan hoppas du fick åka brandstång igår
    Hoppas att sirenerna och fyrverkerierna slog till

puss på er alla
    snartis
    Plocka upp huvudet ur julkartonen och kom hit och snacka skit. Näe just mannen kom hem igår så var det.
    okej du får liten sovmorgon

kokos vart sjutton är du
    du får inte vara borta så här länge!

cicci: hur mår du gumman, har du fått ur allt papper ur muffen än
    eller har du börjar stoppa in ritpapper och kritor till pickn så att han ska ha något att göra under sin väntan där inne
    glöm inte att det inte får vara vattenlösliga pennor bara, då löses dom ju upp för stackas pickn.

AM hur är livet som mamma? Tungt verkar det som eftersom du inte har tid för oss.

kram till ALLA

• nu är jag fruL

jag har ett till symptom

jag är bubblig och fiser
    sen att det beror på att jag ätit ost (ja jag vet jag skkkkkkkkkkkka inte )
    det är ju en annan femma.
    Japp
    fruLlan is back in business och jagar symptom

• nu är jag fruL

jag kryper ner bakom skrivbordetoch lurpassar
    ha ha ha
    jag ska nog fånga det lilla symptomet när det försöker smyga förbi

ahhhhhhh
    dimman sprider sig över prärien
    endast jägaren fruLlis är vaken...

• nu är jag fruL

Jägaren FULLIS var vaken igår kväll
    ha ha ha
    då sög hon i sig en vinare på hotellrummet
    gott gott
    trevligt att vara alkis

• nu är jag fruL

åh vad jag skulle vilja vara hemma nu
    är dösugen på att sticka in handen i makens bralla och leta efter keldjuret

• nu är jag fruL

åh
    nu brännde det till i boppersen
    kom genast att tänka på nennes braiga låt
    burning tits
    trallallalla

ha ha ha
    boppers var på TV i morse
    tänk att jag nuförtiden associerar dom med tuttar

oj nu ska jag sluta prata med mig själv

• Vänner-fan

Hej hej i tråden!!

Vad ni skriver... Jättekul läsning när man väl har tid att gå in här! Fast ni har speedat upp så att jag inte hinner läsa allt längre.

Ha ha, jag undrar också om Cicci skickar in ritpapper till den lill*

Själv var jag på rutin-UL i förrgår. Och nu ändrade de tillbaka till det datum för BF som vi fick först, så nu kan jag med stor säkerhet meddela att den blev till vid varannandags-varianten. Jag använde ju inte stickor, men får alltid snigelslem i 4 dagar runt ÄL. Hade 6 på dag 1 och 3 av dessa 4 dagar och det tog på dag 3. (Dag 15 i cykeln).

Efter detta UL blev jag tydligen mer officiellt gravid, det kändes iaf så för jag fick med mig ett intyg på att jag är gravid och så skulle det skickas papper till BVC för att de ska veta att det kommer en ny bebbe dit i maj. Så bokades det upp tider för fortsatta besök på BVC, totalt 9 st! Och fick massor av info om kurser, aktiviteter och grejer man kan gå och göra och det kändes som att man skulle kunna göra gravid-grejen till en heltidssysselsättning! Jag blev nästan stressad.

På UL kunde man se den lill* stoppa in fingrarana i munnen och ligga och smaska. Coolt att tänka på att den ligger där inne HELA tiden, fast jag känner inte av den än. BM sa att man gör det ca runt v20 och jag är i början av v19 nu.

KRAM på er galningar och fortsatt LYCKA TILL!
    Vänner-fan

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???