Hej hej i tråden!!
Vad ni skriver... Jättekul läsning när man väl har tid att gå in här! Fast ni har speedat upp så att jag inte hinner läsa allt längre.
Ha ha, jag undrar också om Cicci skickar in ritpapper till den lill*
Själv var jag på rutin-UL i förrgår. Och nu ändrade de tillbaka till det datum för BF som vi fick först, så nu kan jag med stor säkerhet meddela att den blev till vid varannandags-varianten. Jag använde ju inte stickor, men får alltid snigelslem i 4 dagar runt ÄL. Hade 6 på dag 1 och 3 av dessa 4 dagar och det tog på dag 3. (Dag 15 i cykeln).
Efter detta UL blev jag tydligen mer officiellt gravid, det kändes iaf så för jag fick med mig ett intyg på att jag är gravid och så skulle det skickas papper till BVC för att de ska veta att det kommer en ny bebbe dit i maj. Så bokades det upp tider för fortsatta besök på BVC, totalt 9 st! Och fick massor av info om kurser, aktiviteter och grejer man kan gå och göra och det kändes som att man skulle kunna göra gravid-grejen till en heltidssysselsättning! Jag blev nästan stressad.
På UL kunde man se den lill* stoppa in fingrarana i munnen och ligga och smaska. Coolt att tänka på att den ligger där inne HELA tiden, fast jag känner inte av den än. BM sa att man gör det ca runt v20 och jag är i början av v19 nu.
KRAM på er galningar och fortsatt LYCKA TILL!
Vänner-fan