• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Ni är ju fullkomligt härligt vansinniga! :D

FruL, kan inte låta dig sitta här och babbla själv, även om det är rätt skoj att läsa det som skrivs då. ;)

Sweetstreet - tänkte bara att du ska passa dig för att prata om böjen på stickan i kretsar som känner till något om dykning. Kommer du och yrar om att " I've got bend" så skjutsar de in dig i tryckkammaren på en gång.

Tvärtemot alla andra så ser jag fram emot att åka iväg och träffa kompisar över helgen, själv. Maken är så trist som bara är sjuk hela tiden. Och jag blir så otålig att han inte gör något åt det. :(

Hoppas att de har laddat med glögg bara!

• Liten med Mindre

Vad skoj med en rapport Vänner-fan! Piggar upp så här mellan plussen.

När kommer nästa pluss??

• Snart så....

HÄR *nöjd snarties hasar in*

Djupdök bara lite i julkartongerna igår hahah
    Karln kom ju hem så vi satt och drack vin/baileys/whiskey gaggade långt in på kvällen HÄRLIGT

Puss på er Frullan&Sweet!! Ni förgyller morgonen idag

• Frejis

God morgon tjejer :)
    loggar in här som hastigast och ser en gravidrapport från Vänner-fan. Jättemysigt :) och lycka till med alltid :)

Jag har drunknat i allt jobb som ska göras innan jul och återuppstått *skojar nu* men försökt att följa tråden. FruL, tror nog att du och jag BIMar nästan samtidigt. Från mitt håll rapporteras något ömma och förstorade bröst (beroende på dagen), extrema hungerkänslor på kvällen eller till och med efter att jag har ätit (beror nog på julen...), finnar i ansiktet (igen, har haft dem i två veckor nu, snyggt :( och bra hetsigt humör (säger min man som brukar ha rätt på den fronten). Det vill säga, mensen är på väg. Shit :( men jag ansluter väl till NNÄ gruppen.
    Kram på er alla :)

• Snart så....

Har inga symptomer idag, kanske söp bort de igår??
    Nää fressten, har fortfarande lite ont i höder bröst *klämmer* Japp det stämmer AJ

• Liten med Mindre

Jo, boobsen gör fortfarande ont. Känner jag efter lite har jag nog huvudvärk med. Förmodligen kvarlevor av vurpan och naprapatbehandling.

Liiitet mysko i magen förstås, svagt illamående. Fast det beror nog på de läskiga fiskburgarna vi gjorde igår. Ett recept mindre hemma i alla fall.

• Liten med Mindre

Hörni - vi kanske skulle skaffa lite badleksaker till Pickn nu till jul. Mendan det fortfarande finns gott om plats menar jag. Att bara rita blir lite trist i längden.

Och börjas det röja med leksaker så får nog Cicci känna att hon får symptom i alla fall. :)

• Snart så....

Ja tjing för att köpa badankan

då kanske pappermuffen börja låta oxå??

• Snart så....

*kvack* *kvack*
    Moohahahhha då under säker pickn varför mamma inte gillar ljudet :D

• Liten med Mindre

Hehe...nästan lika härligt som såna där barnskor med tutor under, som låter vid varje steg.

Att folk står ut.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???