• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Haha!!!!
    Ser det framför mig!

Hur jag ställer mig på toasisen och sticker huvudet över väggkanten till andra båset och säger:

"Exuse me, but I am Swedish and we always stay a couple of minutes longer after we have stopped pee, or donje number two."

Ojojoj!!!!!! :D

• nu är jag fruL

ja
    och sen kan du förklara om:
    we use sticks when we pee

• sweetstreet

And if you see a suspicious stick on the floor it´s totally normal. Swedes are always doing that!!!

• sweetstreet

Men helt seriöst jag undrar varför de inte har hela väggar på toan här. Amerikaner är ju sååååååååå himla pryda med allt annars!!!!

Men de verkar inte bry sig om att man hör ALLT (och då menar jag ALLT!!) samt känner ALLA lukter när man är flera på toa!

• nu är jag fruL

yes
    we swedes is looking for the bend

• nu är jag fruL

bra grammatik va plural och is-.....

• sweetstreet

Fast jag har en egen teori och det är att de har dessa "öppna bås" för att folk inte ska kunna ha sex på toaletterna. För det skulle ju verkligen vara lite VÄL exhibistionistiskt.

• nu är jag fruL

min kompis är gift med en amerikans man och de tänder alltid en tändsticka efter de har bajsat (eller gjort nummer två som dom säger...) för att det inte ska lukta.

men hallåååååå med din egen make
    i ditt eget hem!

• sweetstreet

Moahahahahaaa!

:D

Usch, sedan skulle man väl inte kunna visa sig här på jobbet längre. Alltså om man hojtat till någon stackars kollega som sitter och trycker i godan ro på sin sida båsväggen...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???