• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Mindre: Jag ÄLSKAR olika teman när man tränar! Det finns massa rock/poppiga jullåtar så det är bara att köra på...

• Bröllopstokiig

Hej!

Badanka i muffen vettefan alltså, ha ha ha, Pickn får nog nöja sig med lite blodkärl och annat h*n kan spela på där inne.
    Men det är gulligt att ni tänker på Pickn!

Frullan, jag var gasig en helg veckan innan BIM, det kanske är ett gravtecken! Jag hittar fler och fler i så fall, och gasig har jag varit sedan BIM eftersom jag tror att tarmarna ändras och flyttas lite i takt med att livmodern blir större. Ja ja...

Spännande vecka vi har framför oss, jätte många med BIM ju, det måste ju blir ett plus denna månaden, håller tummarna för mina gamla stammisar särskillt, det är eran tur nu! Pickn vill dessutom ha massa trådkusiner och mamma vill inte gå själv mer än max en månad... så kom igen nu!

• nenne78

*försöker känna efter*
    7 dagar kvar till BIM. nä. nada. Fast som sagt, det kanske är bra att det inte blivit något nu (fast det passar iofs ALDRIG efterosm man hela tiden kommer på saker man vill hinna med innan...)

• nenne78

kul att läsa, vänner-fan! Veckorna verkar rusa iväg för dig!

Cicci
    jag läste badanka med betoning på andra stavelsen och fattade ingenting *S* trodde att det hade nåt att göra med att bli påsatt. (jag brukar inte vara så enkelspårig... öööh) Typ BABONKA i muffen. *s* Som en hälsningsfras. HAHA! Är det fredag, ellerrr????

• nu är jag fruL

babonka i muffen
    det lät avancerat!

Håller med nenne
    jag kommer också på saker hela tiden som ghör att det skulle passa bättre att bli gravid senare.
    MEN precis som du säger så kommer det alltid dyka upp nytt. Så det finns ingen anledning att vänta.
    Särskilt inte som man inte blir yngre precis...

Den västa anledningen är ändå att jag tror att mina uppdrag efter jul kommer vara så satans roliga att jag inte vill vara ledig
    men halååååååååååååååååååå hur dum får man bli!!!!!!!!!!!!!!!!

Näe vill bli gravid NUUUUUUUUUUUUUU!

• nenne78

men blir det nu är det på gränsen till augustibarn, va? Eller räkna jag alldeles galet... Hurra för barnkalas i trädgården! Inga vilddjur i min soffa!

• nenne78

fruLlan
    det är ju iofs en bra taktik - för vi vet ju (inte helt vetenskapligt, dock) att storken kommer till dem som inte vill eller är beredda.

Så jag vill inte. Alls. Nähä! Barn är fula.

• Snart så....

så om man vill ha julibarn så måste man ploppa ur den tidigare?

Hmm var är den där siten som räknar ut sånt?

• nu är jag fruL

och läskiga glöm inte det nenne

fast det tycker jag faktiskt på riktigt ibland. Barn i flock ÄR faktiskt läskiga. Fyyyyy när en hel dagis klass koemmer på bussen

men barnkalas i trädgården är en hit.
    Fy vad skönt, då kan jag sitta i skuggan och övervaka med en drink.

• nenne78

snartis och mindre
    är det vi som BIMAR nästa helg? Tänk om ... Intressant när _eventuell_ BFÖ blir i så fall..

nej nej inte tänka så. Jag hatar barn. Snorar ner och skriker på Åhléns så man får skämmas.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???