• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Nu måste jag fråga något helt OT (nåja nästan). Jag vet att ni otroliga julfantaster nästan hela bunten, och att de flesta inte alls uppskattar spinning som jag gör. Om vi adderar de två känslorna så blir ni en medelintresserad pass-deltagare.

Jag behöver komma i mer julig form. Är det för tidigt att redan nästa vecka lägga in ett julmusikspinningpass? Skulle ni som deltagare storkna och springa därifrån??

Har kört förut, men då närmre jul. Men nästa vecka är det mitt sista egna pass före jul, och efter jul känns lite antiklimax.

• viktualia

Mindre - smygläsaren hoppar in och svarar:

Så länge man börjar spela julmusik EFTER första advent så tycker i alla fall jag att det är helt legitimt!

• Moppy

FruL: Mensvärk och gaser ÄR gravsymptom. Så var inte ledsen för mensvärken!! Jag tror stenhårt på plus!!!

• Lapinette

Mindre - jag är en fd träningsnarkoman som numera bara tränar 3 ggr i veckan och däribland spinning. Själv är jag inte mycket för julmusik och vill att ett spinningpass mer ska vara meditativt. Alltså inget trams, inte en massa snack utan nu kör vi och musiken ska pulsera. M a o julmusik kan var ok men då bara typ ett pass och då veckan innan jul.

Som sagt, detta är helt och hållet min tråkiga åsikt. Andra tycker kanske att det är jätteskoj!

• nu är jag fruL

moppy
    ha ha du är för söt
    tyvvär så är det nog helt bortkastat att tro att det är något annat än just MENS på väg. Inget pluss alls...
    och gasen
    ja den kommer alltid om jag äter ost

själv då gumman, har du laddat batterierna igen efter skiten du fick genomlida?

mindre KLART att du kan köra julmusik!!!!!!!!!!!!
    kör så det ryker!
    Om du dessutom har tomteluva under passet så lovar jag att du kan komma undan med vilken musik som helst.
    Släng på ett skägg oxå så kan du nog tilloch emd spela gräslig julmusik

• nu är jag fruL

fast jag å andra sidan har ALDRIG varit på ett spinningpass
    eller nåt annat träningspass heller för den delen.
    så jag har ingen aning om vad man brukar spela och vad som är okej.
    men vem bryr sig eöller?

• Liten med Mindre

Åh, tack för alla kommentarer. Är lite inne på att bara plocka med de röjigaste jullåtarna (de flesta är av det "udda" slaget, inte Räven raskar.. :)), och ha med några "vanliga" dunka dunka också. För att blanda ut det lite. :)

• Lapinette

Vänner-fan, supertrevlig läsning. Så tekniken som även min gynläkare förespråkar verkar vara en vinnare. Varannan dag med start dag 11 (jag har ÄL på dag 15). Denna gång provar vi med dag 11, 13 och 15. Lite rosenrot och bisolvon och så får vi se.

Annars så skulle det vara suveränt att göra en Sydafrika bebis i februari nu när jag har bokat in oss på en vingård!!! Vill ju åka runt och prova viner och må toppen av all god mat. Snacka om man är kluven.

• Liten med Mindre

Oj vad många smilys det blev.

Är visst glad idag - trots symptombrist.

:D:D:D:D:D

• Lapinette

Har nästan hela bunten BIM i dagarna?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???