• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • lollan79

Nej, precis! Man orkar ju inte hur mkt som helst! :)
    Vi hade sex bara 4 ggr denna månad! Kanske spara in krafterna för de små spermierna

• sweetstreet

Lollan,

4 gånger bara! Oj!
    Men när runt ÄL var det?
    Minns du?
    Typ samma dag du fick böj på stickan, någon dag innan, efter?

• sweetstreet

Jessie,
    Kul att du är inne på tråden igen!! Känns som det var en stund sedan. Men jag kan ha fel också för jag tycker dagarna springer iväg och här har det ju skriivits i en takt som kan få en gepard att verka långsamt lunkande. :)

• nenne78

oj lollan!
    Glömde gratulera *skäms*

VAD KUL!!!! GRATTIS!!!!!!! *fanfar* å bara 4 stockar - snacka om välriktat skott! Hoppas få höra en hel del om allt...

• lollan79

Jag fick fullt utslag på stickan i 2 dagar och det var då vi fick till de 4 ggrna!!! :)

• nenne78

oki! hehe, man kanske skulle sluta förlita sig på aladåben allena och ta till de här stickorna ändå...

Grattis än en gång, kul att det funkar för någon här den här månaden!

nu kom det i alla fall blod efter att vi hade 5+1. *uhuuu* så jag antar att mensen är på g. f*ck.

• nu är jag fruL

jaha
    så har mensen kommit
    jag visste att den skulle det eftersom jag inte fick ÄL. ÄL hoppade över den här månaden

Men ändock så vill jag bara ta livet av mig.
    Hur kan man bli så förkrossad ttrotts att man vet att mensen ska komma.
    usch
    och vad betydde bränningarna i brösten?
    varför har jag haft ont i livodern?

Näe helt ärligt'
    finns det någon anledning att fortsätta
    känns som att allt är helt kört
    lika bra att hoppa från västerbron

• nenne78

fruLlan, vännen! Vad tråkigt! Men hoppar du så är du en feg idiot så skämta inte ens om det. Jag vet att du förmodligen bara säger så...
    Är så ledsen för din skull!!!

• start september

FruL, stackars dig! Det finns all anledning att fortsätta. ÄL kan ju inte hoppa över 2 ggr i rad. Så påt nästa gång!

Så länge, Sweets extra utrustade deppmantel med kran är din!

Dessutom är glögg gott, särskilt med sprit i.

• lollan79

FruL & alla andra; Kör med CB digitala ÄL tester nästa månad och så kör hårt under ÄL dagarna. Mitt bästa tips...funkade ju för mig efter en tids kämpande.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???