• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Moahahaaa koko, nja inte direkt kardemumma och nejlikor PÅ nipplarna!!! :D :D :D
    fast det kasnke vore en väldigt bra juldekoration till julafton???!!! ;)

• sweetstreet

och Julmust ja.
    Ytterligare en sak som man inte kan få tag på här men som man SAAAAAAKNAR!!!!!

• sweetstreet

Välkommen förresten Lilalady!!!!
    Självklart är det kul om du vill vara med oss här på tråden!

Ifall du är osäker på när du har ÄL kan du ju alltid testa emd stickor!

• Lilalady

Tack för det sweetstreet! Jag var förresten i NY för ett par veckor sen, vilken fantastisk stad! Första gången jag var där, men ska definitivt åka tillbaka någon gång.

Har allt köpt in ÄL stickor efter å ha läst om allt erat testande ;), men jag läste på förpackningen att man skulle vänta några månader efter man hade slutat med p-piller med att använda dem. Annars kunde man testa väldigt länge om man inte hade någon aning... Men, jag brukar alltid känna när jag har ÄL och det gjorde jag denna gången också, så därför tror jag att vi klarade pricka in det. Men som sagt, det är första Äl efter p-piller (om det nu var det) så jag har lite tro på att något ska ha hänt.

• Eden-06

Lilalady: Hej och välkommen. Önskar er lycka till med babyverkstaden.

• Lilalady

Tack så jätte mycket Eden-06! Känns fortfarande lite overkligt att vara i bebisverkstan och nästan lite skrämmande, men samtidigt otroligt spännande! Vad är din status i verkstaden?

• Eden-06

Är inne på vårt fjärde försök. Väntar ÄL runt den 6-8/12.

• Lilalady

Då är vi ju nästan samtidigt då! Fast jag är ju ganska osäker på detta då. Önskar nu att jag hade tatt ett äl test då jag trodde jag hade äl, så kunde jag veta lite mera nu.

• Jessie76

Välkommen Lilalady! Kul med flera
    Tack för att jag får va kvar Sweetan

Jag törs nästan inte säga det, men jag har inte fått mens ännu....
    Fast det är väl några dagar till... Eller jag vet inte - som vanligt
    Jag fick senast den 3 november iaf om nån ids förbarma sig.... Jag tror bara jag är nervös å då kommer den inte...

• Lilalady

Tack för det Jessie76, och god morgon. Låter spännande det där... Törs du testa dig?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???