• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Buppi

Snart så...
    Jag hade röd mens 12 november, och hade 32 dagar i min senaste cykel. Tyvärr har den ökat från 29 till 32 de senaste månaderna, så den kanske blir ännu längre den här gången. Trist med lång cykel

• Snart så....

Ahh då borde du ha haft ÄL runt förra helgen/veckan. Det enda riktigt säkra är att använda ÄL-test för att veta vilken dag.

• Jessie76

Usch, nä den kommer nog i veckan gissar jag.
    Ont som tusan i brösten och sån där mättnadskänsla ni vet, "nästan halsbränna".. Lite illamående och så känns det som att jag är på väg att få mens

Men jag måste fråga: Förra gången jag fick mens var den ju konstig, den kom kanske 3 dagar för tidigt och så blödde jag nästan 8 dagar jättelite... Vad ska jag räkna från nu då? Ska man fortfarande räkna från sista mensens första dag eller?

• Snart så....

Jessie: Mensens första dag räknar jag jämt från, alltså när det kommer RÖTT blog och inte brun/rosa flytningar

• Jessie76

Hahaha... Jo jag förstod det, är du värmlänning? Jag är gift med en förstår du

Men ja, jag vet inte - vi får se på någon dag, det visar sig väl

• Snart så....

Näää du är en tvättäkta 08 med spanskt ursprung hahhaha

• Liten med Mindre

Jag känner mig nog ungefär som du Jessie, lätt illamående / klump i halsen, mens-molande i magen, bubblig i magen, ont i brösten.

Trodde boobsen skulle sluta göra ont under helgen, som de gjort de sista månaderna. Givetvis tog de ny fart istället. *muttrar*

• Jessie76

Mindre - när hade du mens senast?

Men hela tiden när man pratar om det känns det som - den kommer nog snart, det känns så............

• Liten med Mindre

Jag ska ha mens på fredag - då är det 28 dagar sen senast. Men det kändes som om ÄL var tidigare denna månad, så det kan ju även mensen vara.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???