• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Är inget superfan av wraps eftersom vi har ett sånt ställe precis vid kontoret och jag har köpt alldeles för många luncher där... Men hamburgare är aldrig fel. :D

• Snart så....

Det finns ju ölhaket Pig & Whistle vid medis, enkelt att hitta dig och hyggliga priser

• Frejis

Hamburgare (och en Guiness ;) fungerar alltid bra för mig

• Snart så....

Frejis, det var så jag tänkte :D

• Snart så....

fast hoppas att jag inte får dricka

• Snart så....

koko: deras wrap är jättegod, du får alla idegrienser för sig och så får man plocka ihop.

• Snart så....

hahaha kan verkligen inte stava idag!!

• Snart så....

Eller så finns det massa andra ställen? Förslag?

• A.M.

Jag vill bara säga hej till alla i tråden. Det är svårt att hinna med att hänga här några längre stunder nu ... Det är märklgt vad mycket tid som går åt till att mata, byta blöja och kånka runt på liten bebis ... Men hon är ljuvlig så det gör man gärna. Och nu har hon fått ett namn: Livia!

Till listan: hon är född 16/11.

Och snart är man kanske i barngörartagen igen eftersom jag redan glömt bort hur ont förlossningen gjorde. Så det är bäst att jag håller mig uppdaterad vad gäller Bisolvon, rosenrot osv ...

Kram till alla!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???