• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Och jag tror detta hade att göra med just detta att vissa månader kasnke man inte har ÄL eller inte har ett "bra" ägg, även om man lyckas pricka rätt.

• sweetstreet

Men jag kan som sagt ha jättefel.

• Snart så....

då kan man ju prova jättelång tid innan man får hjälp? Tänk om man dålig ägglossning så måste man få hjälp tidigare?

• sweetstreet

Jag tror att om man kontaktar typ gynekolog eller barnmorska eller annan sjukvård så säger de att man ska prova i 6 månader till 1 år. Faktiskt.
    Just för att det är normalt att det tar tid.

• sweetstreet

Men visst, om man inser att man har något vaj på sin ÄL så bör man väl söka hjälp tidigare och berätta detta. Då kasnke man kan få hjälp med hormoner eller så?

• Liten med Mindre

Tänkte på Creperi Medis.

aos.se/Profil.aspx

Men kritiken var ju inte så bra förstås. Fast vi tyckte det var ok i somras.

Kanske är grisen och pipan bättre?

• sweetstreet

Jag tror att det där halvåret - året handlar om "normalfall" dvs personer som inte har några "konstigheter" med sjukdomar eller på annat vis nedsatt fertilitet.

• Snart så....

Mindre: Där brukar vi alltid få plats och det är gott med sån mat (tycker jag)

Vilken tid ska vi träffas?

• Snart så....

Sweet: så måste det vara.

en kollega är gravid och de kan inte få barn naturlig väg. Inget fel på nån av dem men de "passar" bara inte ihop.

• Snart så....

men att vi inte märker nått? vi har ju passerat 4200!!

*fanfar*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???