• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Mindre,

låter ju finemang. Med maken och masagen menar jag!

Och jag gissade att det var spinningcykeln. ;)

• sweetstreet

Har ni koll på BIMarna nu i vekcan förresten?

Snartis gissar jag ska BIMa snart men i övrigt ha jag dålig koll ska erkännas. Flera BIMade ju i helgen och tyvärr verkar ju rödmaran ha kommit till vissa. Men vilka är på gång?

• sweetstreet

Jag med min seeeega cykel ska inte BIMa förrän efter Lucia! Otroligt! Såååå länge kvar!

• Jessie76

Jaa... Med risk för att låta egoistisk så svarar jag - jaaaaag ska BIMa men vet inte riktigt när...
    Tror det är för sent, men det känns som att den kommer hela tiden! Småvärk i kaggen, mådde risigt tidigare men inte nu - nu har jag huvudvärk istället
    Ont i brösten sen i ons-torsdags!
    Så jag vet inte, ska jag testa ikväll? Jag har ett digitalt kvar hemma, tror att jag pinkar på det senare............

• sweetstreet

Jessie, hur långt över tiden tror du att gu gått?

• Moppy

jessie för sjutton, testa nu! det verkar ju onekligen 'lovande'.... *pluss* pluss* pluss*

• sweetstreet

Moppy hur är det med dig nu?
    Har du kommit igång igen med ÄL och så?

• sweetstreet

Ja Jessie jag tycker att om du itne fått någon mens imorgon ska du absolut testa. Iallafall om du tror du redan har gått ett par dagar över tiden!

• Moppy

Sweetstreet: gullig du är som frågar. Förutom att jag råkat ut för en "bonnförkylning" så har jag hämtat mig från mitt missfall. Känns ganska avlägset nu när man är inne i cyklandet igen. Dock har jag inte fått utslag på ÄLtesterna ännu. Om min cykel inte blivit scr*wd up borde jag ha den nu i dagarna. Får se... Vi gökar ialla fall som kaniner just nu och det känns bra :D

• sweetstreet

Vad skönt Moppy!!!!!!!

Låter ju som om du är i full fart igen då!
    Och gökande är ju faktiskt inte enbart för att producera bebis..! ;) :D

Fast att man kan tro det i denna tråden.....!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???