• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Det är dött här på kvällen när jag har tid att läsa så för att tillfredställa mitt behov att smyglyssna på er, kikade jag in på den gamla tråden och blev påmind om hur jag hamnade här; sökte på nidblödning. Jäklar vad ni har lärt er under den relativt korta tid som tråden har existerat! Från vanliga "köra hårt" till ett arsenal av piller, tillskott och Äl-stickor.

Mitt i läsningen undrade jag också var Lycklig? som var en sån flitig skribent tog vägen, tills jag såg att Koko är= Lycklig?.

Det är alltid rörande (ett lite väl mesigt ord men kommer inte på något bättre just nu) att läsa om alla försök, förhoppningar och krossade drömmar men nu när jag är mer uppdaterad känner jag ännu mer med er.

Jaja, jag vet, det låter supernödrigt men så är fallet när man skriver och man inte kan avdramatisera det hela med några gester.

Det jag vill ha sagt är alltså: Lycka till alla och jag hoppas att de förbaskade äggen fastnar någon gång!! Håller tummarna extrahårt för FruL som är upphovskvinna till denna härliga och faktiskt hoppfulla tråd!

• sweetstreet

Page,
    vad roligt att du har kollat upp tråden bakåt. och förra också! :)

Ja det har väl hänt lite ändå. men framförallt så är väl det bästa att man kan få så mycket stöd när det skiter sig. Plus att det såklart är en jätterolig tråd att hänga i!!!!! Helt galna tjejer ;)

Kul att du vill hänga med oss här!

• sweetstreet

Hur kommer det sig attt du är ute på nätet så snet? Är du en nattuggla?????

• Lilalady

God morgon! Vet ni vad jag hörde på radion idag?! Jo, en doktor som pratade om hur idiotiskt (hans ord) det var av kvinnor att raka av sig könshåret! Han menade att när man har sex känner håret av det och en viss nerb i hårråten reagerar. Denna nerven gör det både skönare för oss ocg ¨hjälper oss bli gravida!!! Har aldrig hört detta förrut, men om någon av er är hel rakad bör ni kanske odla skog :)

• Liten med Mindre

GÖR PLATS UNDER DEPPMANTELN!!!

*dyker in i full fart med en bal snytpapper under armen*

Det eländiga röda droppet började i morse. :( Bara för att kroppen inte betedde sig som den gjort de sista 4 försöksmånaderna, så tillät jag mig igår en strimma av hopp. Förstärkt av att maken tyckte brösten växt minst 1 storlek.

KABLAM! Där slog elaka röda damen till och knöcklade till det lilla hopp som börjat gro.

Tänker faktiskt deppa och dricka glögg under manteln hela dagen. Extra skoj eftersom jag inte sovit mycket inatt pga fullmåne (gissar jag). Och så mår jag fortfarande skrutt i magen/klump i halsen.

Vilket skoj cykelpass det blir ikväll - full och deppig. ;) Kanske måste nyktra till någon timme innan.

• Jessie76

God morgon - Jo, jag testade igår men Internet låg nere hemma så jag kunde inte skriva vad som hände.....

• Jessie76

Stackars Mindre Usch... Det är så tråkigt när glädjen å hoppet försvinner sådär *kram*

• Snart så....

Jessie: GRATTIS på 30-års dagen!!

Fick du +?

• Snart så....

Whhhiiiiii åhhh var roligt!!

Dubbelt JÄTTEGRATTIS!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???