Det är dött här på kvällen när jag har tid att läsa så för att tillfredställa mitt behov att smyglyssna på er, kikade jag in på den gamla tråden och blev påmind om hur jag hamnade här; sökte på nidblödning. Jäklar vad ni har lärt er under den relativt korta tid som tråden har existerat! Från vanliga "köra hårt" till ett arsenal av piller, tillskott och Äl-stickor.
Mitt i läsningen undrade jag också var Lycklig? som var en sån flitig skribent tog vägen, tills jag såg att Koko är= Lycklig?.
Det är alltid rörande (ett lite väl mesigt ord men kommer inte på något bättre just nu) att läsa om alla försök, förhoppningar och krossade drömmar men nu när jag är mer uppdaterad känner jag ännu mer med er.
Jaja, jag vet, det låter supernödrigt men så är fallet när man skriver och man inte kan avdramatisera det hela med några gester.
Det jag vill ha sagt är alltså: Lycka till alla och jag hoppas att de förbaskade äggen fastnar någon gång!! Håller tummarna extrahårt för FruL som är upphovskvinna till denna härliga och faktiskt hoppfulla tråd!