• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

Frejis
    Bra inlägg!
    Självklart kan det låsa sig ändå, jag menar inte att bara man slappnar av så går det. Då borde det ju funka för mig i så fall. Håller tummarna för dig!!!

Ska kanske friska upp minnet här om min kära mor som också hade svårt att få barn, det funkade bara när de körde bakifrån - eftersom hon hade lutande livmoder. Ni som vet att ni har det (BM kan se det vid undersöäkning) har ni testat?
    Jag tror vi bara ska testa det den här omgången *s* I like!

• Moppy

nenne: jag har bakåtvänd livmoder enligt gyn, så vi kör varannan gång bakifrån... det gick ju att få till det förra ggr med vanlig missionary så det kan ju gå från båda håll så att säga...

• Jessie76

Jag håller med dig Moppy, tack
    Och tack för att ni förstod hur jag menade och inte blev ledsna (iallafall ni som svarat )
    Och framförallt TACK för att ni finns!! Heelt sjukt hur roligt, sorgligt å spännande å allt har varit/kommer att vara här på tråden

Frejjs, jag förstår som sagt. Tror nyckeln är att slappna av å inte tänka på det
    Lätt.....not
    Men testa ta en flaska glögg, ta fram gummik*ken och skaffa orgas*m före maken och sen får han fylla kärleksgrottan
    Det borde väl va bra - åsså lite då och då.... När lusten faller på - och jag LOVAR den faller på lättare om man har kul
    Spel är oxå bra!! Kama Sutraspelet, kärleksspelet eller bara såna där tärningar... Tänd ljus å va butt naked en hel helg eller nåt
    Värsta Malena

• Jessie76

Bakifrån! Det gjorde vi även denna gång, men jag vet inte om det var det som gjorde susen

• Frejis

Nenne78 & Moppy - mmm, det är något som min mamma sade till mig och den informationen kom från en gynekolog. Olika ställningar är uppenbarligen bra för barnalstrandet.

Man kan visst ha det trevligt när man försöker skaffa barn ;) :)

• Lili 2006

Frejis,

Förlåt - ser att mitt inlägg var ganska okänsligt med tanke på vad du skriver ovanför!

90% ska ju ändå lyckas efter två år, så då bättrar man på statistiken ytterligare.

Men som sagt - din mamma lyckades ju efter 4 år och det finns säkert massor med exempel där det lyckas ändå.

Som sagt - förlåt om jag var okänslig och hoppas du inte tog illa upp!!!

Kram!

• nenne78

det blir värsta cirkusen om man ska hinna med allt för att täcka upp alla chanser.

Jessie - AHAAAAAA!!! *det går upp ett ljus*
    Det är alltså bra att komma före? Jag trodde livmodern liksom läppjade *fnissar* upp såsen inuti... HOHOHOHO! Ja, det är mycket att tänka på. Jag tänkte i alla fall ha KUL medans vi försöker. Här ska handlas grejer!!!!

• Frejis

Jessie - orgasmen före maken fixar jag nog i alla fall ;) och dricker han upp vinflaskan får jag se hans simmare om en timme eller två... så bra kan man ha det :)
    Alla dessa spel är faktiskt inte så dumma :)

• Jessie76

Oj, sorry - såg inte att du frågat vilket försök. Ärligt talat så vet jag inte... Hur räknar man?

Jag tog ut min spiral i Juni -06 och sen dess har vi kört oskyddat.
    Men jag har som sagt inte haft några ÄL-test eller piller eller varannandagss*x, utan lite som vi kände för det å så vart det som det vart.

• Moppy

ja det känns ju som man när man kör bakifrån kommer 'längre in' på ngt sätt så den är säkert inte dum alltså....

Frejis, måste säga att du verkar ha helt rätt inställning. känner på mig att du kommer lyckas snart....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???