• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Nämen vad händer egentligen??
    Jessie du får inte lämna tråden!! JAG tycker det är jättebra med tips från personer som redan har barn.

• Page

Jag är nog ganska okänslig men jag kan inte se vem som har klankat ned. Förlåt om jag är en av dem!

Lapinette: Hehe, det är ju det jag menar. Det är som när man väntar på en kompis som är försenad. Man väntar och väntar och när man slutligen ge upp och bestämmer sig för att gå hem, då dyker kompisen upp! Men det är nog slumpen och inte tanken som gör det. jag har faktiskt försökt att fejkgå, men det fungerar inte! Förtydligande: det är ej min mening att jämföra barnskapande med dess problematik med löjliga saker som glas och väntan.

• nu är jag fruL

men hallå
    herre jesus
    vad är det som händer?????
    detta var PRECIS anledningen till att jag skulle hålla mig borta tills jag kommit på fötter. För att det blr så FEL!!!!

Skärp dig jessie!

det är verl VERKLIGEN dom som HAR barn redan som man SKA lyssna på
    herregud vi andra här sitter ju och gissar och svamlar hej vilt. De som fött barn vet ju i allfall hur det var för dom. Jag tycker att du är oumbärlig här.

Sen att jag inte klarar av klämkäcka tillrop. det står för mig. och jag tycker inte du var mest klämkäck...

nej tyvvär så mår jag extremt skitdåligt just nu och orkar inte peppa. MEN jessie. Jag tycker att det är otroligt synd om du sticker, då har du missuppfattat allt.

Nu ska jag gå in på toaletten och gråta lite till. För tyvvär så är jag en sådan som har väldigt mycket känslor.

page tack för ditt inlägg.

• nu är jag fruL

sen ber jag om ursäkt om jag klankat på någon. Det har verkligen inte varit min mening.

jag har också gillat tråden för att den varit öppen och UTAN klank.
    Jag valde att hålla mig borta för att den dock kändes för klämkäck och att allt ordnar sig.
    Men att vara hemma och vara ledsen måste man vel få vara utan att det klankar på någon.

• Bröllopstokiig

Hejsan svejsan,

Tjohooo en liten trådkusin till Pickn! Gud vad roligt, grattis Jessie!
    Visste väl att det skulle ske snart!

I dag var jag på informationsmöte på mamamia med min make. Ganska intressant, men det kändes som jag visste allt redan. Alla satt gröna i ansiktet och mådde illa, hade halsbränna, huvudvärk och taskigt luktsinne - UTOM JAG
    Sen var det en tjej som var helst hysterisk, så till slut höjde jag rösten och sa inför alla: Hur fan tror du att det gick till på stenåldern och på 18-00 talet. Inte fan sket folk i att äta majonäs eller, leverpastej eller vad fan det nu var, folk var ju glada att de fick mat överhuvudtaget. Använd sunt förnuft! Min make skämdes för mig o sparkade mig på mina förtter för att jag skulle vara tyst. He he he det är nog ett symptom om något, att man blir irriterad på puckon hahahaha

Inskrivning i morgon, intressant att höra va??

Ja ja - stackars alla er som fått den elaka hemska mensen, men som sagt, ge inte upp, snart så går det!

Nu måste jag jobba lite!

KRAM TILL ER ALLA!

• Page

Absolut fru L! Nu är jag kanske ute och cyklar men jag tror att vi kvinnor har en förmåga att överanalysera det som sägs. Bara för att man beklagar sig betyder det inte att man klagar på någon annan. Fast å andra sidan så vet jag att jag också läser in massa saker om jag tycker att det kan beröra mig det minsta lilla.

Jag måste också tillägga att jag tycker att det är ganska roligt att det är lite klämkäckt här. Jag är så otroligt negativ till min läggning så det är fantastiskt kul att se hur ni stöttar varandra. Det känns faktiskt äkta! Fast å andra sidan...igen...så blir jag vansinnigt irriterad när mina vänner säger att min mans cytostatikasperma är nog finfin och att jag inte ska oroa mig! Hahaha, en släng av schizofreni??

• Liten med Mindre

FruL - Så du sitter också utan mascara på jobbet idag?

Min ligger mest i flagor runt ögonen. Har tack och lov en modell som inte rinner utan trillar i bitar. Passar cykelinstruktörer och lipsillar. Dvs utmärkt för mig! :)

• Snart så....

Mindre: 38 gradet måhända?

You GO girl!! cicci helt underbart och så sant!

• Liten med Mindre

Det bästa med att vara deppig en dag då jag ska cykla, är att passet alltid blir bättre än jag förväntade mig, och att jag går därifrån gladare än jag trodde jag skulle.

Det kanske är träningsendorfiner förstås. :)

Håller en tumme för att det kommer lite folk ikväll och att inget går sönder.

Det är min lilla "pick-me-up" när livet är tungt. Så ni som går på klasser på gym - de gånger det känns tungt att vara där - försök ta i ett tag till - instruktören ser och blir glad. :)

• Snart så....

På tal om projekt Mindre, du bakar ju? Baka i massor? Lovar att jag gärna kan köpa en påse lussebullar med vit choklad :D

Själv har jag grottat ner mig i att måla om köket, hitta kläder till julfesten på jobbet samt att vi ska på husvisning på söndag. Fest+visning= svårare att tänka på BIM som är just i helgen.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???