• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

FruLLan,

Vad jag menade att var att jag tror att du kasnke tolkade en del saker Jessie skrev på ett sätt som hon nog inte riktigt menade dem.

Kanske fel att använda ordet överreagerar, men jag kom inte på ngt bättre.

Jag kan ha fel såklart, men det känns som om du är lite som jag själv och jag har lättt att feltolka saker när jag är deppig. Att det saker o ting lätt får en annan mening än vad "sändaren" menade. Särskilt när man bara ser det i skrift och liksom missar kroppsspråk och tonfall.

• nu är jag fruL

jag vill ändå ha svar på hur jag överreagerade
    om inte annat för att bli än bättre mäniska eftersom jag inte fattade att jag överreagerade. jag trodde det var okej att vara deppig.
    men alltså inte

• sweetstreet

Men som sagt skit du i alla klämkäcka inlägg!
    Om de får dig att må sämre så tycker jag helt enkelt att du inte ska kolla in dem!

Men vi hoppas ju att du återvänder till vår tråd när du känner dig redo! För vi saknar dig när du inte är här!

• Snart så....

Page: Är 28 och planerar barn, bröllop och nu ska vi titta på hus. Det känns bara så vuxet att planera allt detta :)

Det är ett litet hus som redan är välrenoverat så vi slipper allt det värsta som badrum/kök/golv. Men kommer nog hitta massa projekt när man väl köper hus iallafall hahha

• Page

Sweetstreet: tack för det! Det fungerar så som jag hade tänkt mig.

Förresten angående mitt nattsurfande. Jag har jobbat till på kvällen tidigare men sen i slutet av förra veckan så lider jag av arbetslöshet. Är fast i konstig dygnsrytm. Försöker att surfa lite jobb nu men det går trögt.

• sweetstreet

FruLLan,'

Jag tror faktiskt helt enkelt att BÅDE du o jessie liskom feltolkade varandras inlägg lite.
    Att ni helt enkelt la in lite mer än vad som stod där.

Men det är bara en känsla jag fick när jag läste era inlägg.

Sorry ifall jag trampat er på tårna nu, Det var inte meningen.

• sweetstreet

Lycka till med jobbsurfningen Page!

Det är kul att ngn är ute på nätet på kvällarna eftersom jag oftast kan komma och skriva mer då.

Utom idag när jag faktiskt stal till mig en sovmorgon!!! :)

• sweetstreet

Men på tal om jobb så MÅSTE jag springa dit nu!!

Kram på er alla!!!!

• nu är jag fruL

ingen fara med mina tår
    du har säkert rätt.
    jag fattade bara inte vad hon menade och frågade

• Page

Snart så: Ahh, vi köpte en skabbig lägenhet just för att det är ganska roligt att renovera. Eller snarare: planera renovering.

Ojoj, mycket förändringar i ditt liv nu. Om du inte blir vuxen av det, så blir du det aldrig!

Trodde att jag skulle känna mig vuxen när jag gifte mig för 7,5 år sedan. Men icke! Tror inte att jag kommer någonsin se på mig själv som en vuxen individ. Bara gammal.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???