• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Jag blandade visst tips för spinning med tips i allmänhet. Men ni förstår säkert.

Trevlig kväll!

• Bröllopstokiig

jag kommer inte ihåg, men hon sa att det inte var bra för magen. Däremot skulle man simma sa hon. Sen fick man inte göra situps och sen ska man inte träna alls efter vecka 20!
    jag tränar aldrig ändå, så jag lyssnade inte så noga, men tänkte på Mindre när hon sa detta om spinning!
    Det var massor man inte skulle göra efter vecka 12, eftersom det är då moderkakan tar över allt vad gäller näring och bebisen börjar växa till sig....

• Lapinette

Precis vad jag sagt till min man. Jag tänker fortsätta träna så länge som jag mår bra (under graviditeten...OM jag blir gravid)!

• Bröllopstokiig

Ja ja, sunt förnuft då Mindre, som när det gäller allt. BM kanske inte har så jätte bra koll då, men det var så de sa iaf!

Nu ska jag hem!
    Hungrig!

• sweetstreet

Hm, jag tror också att man kan fortsätta träna så länge det känns ok
    Men visst det finns säkert vissa saker som är mindre bra att göra. Typ tyngdlyftning??

Och som sagt, att trna måste ju inte innebära blodsmak i munnen, utan bara att röra på sig såpass att man tycker det känns skönt. :)

• sweetstreet

Undrar förresten om min peppis någosnin kom fram till FruLLan???????

*sitter o funderar högt*

• sweetstreet

Eller så kasnke den utllöste en kaskad av ilska och irritation....?

*funderar vidare*

• sweetstreet

men isåfall hoppas jag att den hjälpte henne att bli mer arg än ledsen iallafall för det brukar på något underligt vis ofta kännas bättre. Mer hanterbart på nå´t vis.
    Iallafall i min värld...

*pratar för mig själv och alla runtomkring tror att jag chattar med någon på datorn*

• sweetstreet

Och det gör jag ju på sätt ovis, fast i skrift inte i ord.... ;)

• sweetstreet

Lapinette,
    tränar du mycket? Typ som Mindre?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???