• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Cicci: Hur mår du nu för tiden? Börjat märka av någon mage? Symptomer?

• Bröllopstokiig

nenne: Jag har med tävlat i utförsåkning och är utbildad skidlärare! Tävlade till och med när jag hade en bruten hand, men det var lätt att slå undan bortarna varanna sväng i allafall, pga gipset, he he.

Snartis: Jag mår så perfekt så det är helt galet! Jag har inte det minsta lilla symptom alls! Om det är ett symptom eller ej förrästen att ha gasig mage, så har jag det lite grann. Tror kanske att tarmarna joxar runt lite... inte vet jag.... Hade för förra helgen lite molvärk, men inte mer sedan dess. Typ en yrselattack för ett tag sedan, men mycker mer än så är det ju inte.
    Magen är lite svullen på kvällarna, men det är ju inte forstret utan antagligen organen där inne som svullnar av någon anledning. Ska på inskrivning idag och ta prover etc , så jag hoppas jag kanske kan få svar på hur det igentligen är för jag mår ju förvånansvärt bra!

• Bröllopstokiig

nenne: bortarna = portarna

• nu är jag fruL

vågar man visa sig här

• Bröllopstokiig

Hej frullan!
    How is the läge?

• Bröllopstokiig

Hur mår Ni andra förrästen? Inga nyinbillade symptom eller äkta för den delen mer än ev aladåber?
    Förra gången körde jag upp så mycket papper i muffen så jag blev helt uttorkad, så jag vet inte om det är ev symptom, det han aldrig komma ut ngn aladåb på mig, för jag var där o rotade så mycket.... hahahahaha min gris!

• nu är jag fruL

hejsan
    jo här är det deppigt. Inte så mcyetk för mensen utan för att allt strular.

Jag har ju blandannat haft äggledarinflammation och en allvarlig sådan tidigare. Då varnade gyn mig för att man väldigt ofta får ärr på äggledrna så att man inte kan få barn på naturlig väg. det är en vanlig effekt...
    Inte så kul.
    det var ju bla detta jag ville kolla upp på mitt förra gyn besök, om jag har ärr osv. men det är tydligtn inte så lätt...

det är ett av skälen till att jag hela tiden trott att vi kommer få svårt att få barn.
    Men nu har jag fått jätte konstiga blödningar och tillråga på allt samma slags värk som jag hade när jag fick äggledar inflammation förra gången. Så nu är jag jätte orolig över att jag har det igen och har ärr. Jag har ringt runt till alla för att få komma och kolla mig. jag har fått en akut gyn tid i morgon för att kolla om jag har inflammation. men att få kolla efter ärr är helt omöjlogt.
    jag fattar ingenting av svens sjukvård. Näe minsann kolla ärr, det får man inte.

usch känns hopplöst

sorry inte klämkäck idag heller FÖLÅT

• Liten med Mindre

Usch vad hemskt Frullan - att de inte vill hjälpa dig. :( Idioter!!!

Blir så arg när byråkratin ställer till det.

• Bröllopstokiig

men du frullan, jag kan verkligen rekommendera Läkarhuset på Odenplan!!! Det är speciallist gynläkare där tydligen, för jag frågade när jag gjorde vul om jag fick skriva in mig hos dem istället för de är så snälla o gulliga och alltid tar emot mig (har varit där 2ggr nu)... Men de sa att de bara tar special fall! Så det kanske kan vara något för dig. ??

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???