• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

Tydligen räknas jag inte till de som verkligen behöver det eftersom jag bad om att få kolla redan för några månader sedan.

Vad han pratade om då är att man måste ha indikationer för att det är problem, typ att man måste ha försökt få barn läääääääääänge och att man därför misstänker att man har problem och att de då kan bero på ärr.
    Annars kollar de inte.

Självklart får jag kolla upp om jag har inflammationen det är den större kollen efter ärr de nekar mig

• viktualia

Buppi - det kanske vara www.niomanader.se ?!?

fruLlan - jag tycker att du ska hävda att ni försökt länge och att du misstänker att det är problem som har att göra med ärrbildningarna... framförallt är det ju taskigt av sjukvården att tvinga maken och dig att "spilla" mer tid i väntan på besked/behandling (finns det nån behandling mot sånt där... Vickan har noll koll). " Spilla" tid känns ju rätt vansinnigt i ditt läge!!!

• nu är jag fruL

näe ingen behandling
    men då vet man ju i alla fall att man måste köra andra vägar...

• Buppi

Tack viktualia, men det var inte den...
    Det var brun bakgrund, det är allt jag kommer ihåg

• viktualia

ingen behandling... nämen då är det väl ännu mer läge att få koll på möjligheterna...

Stå på dig, kära FruLiss! Läkarknasen borde fatta att det är läge att stödja sådana stjärnor som dig att bli föräldrer! JÖÖÖ!

• Liten med Mindre

Är alla och äter lunch nu?

• Liten med Mindre

Hoppas att ni får något gott. :)

• Liten med Mindre

Tugga ordentligt!

Drick inte förrän efter maten.

• Liten med Mindre

Nu ska jag försöka att äntligen...

• Liten med Mindre

Få en fin siffra i protokollet.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???