• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Tack så mycket.

Jo Nenne, jag har ju oxå inhandlat - och förmodligen så blev den lille till med nåt sånt För vi testkörde denna månad

Vi handlade från Goober

• nu är jag fruL

mindre:
    jag vill bara kika in och säga att jag lider med dig. Jag vet ju precis hur du känner det. Usch gumman jag önskar att jag kunde göra något för dig. och för nenne med. men du verkar ta det ganska bra. Till skillnad från enn annnan.

Usch nu började jag nästan gråta för dig mindre.
    Fy faaan

grattis jessie! Vad kul!

• Liten med Mindre

Den enda fördelen med att jag blivit rätt deppig - är att det nog kan vara lättare att få med maken på både piller och annat nästa omgång.

Synd bara att Rosenrot var på rea för några veckor sedan. Nu är det säkert dyrt som bara den.

För oss kommer det tyvärr inte att fungera bara genom att "köra på".

• Snart så....

Hej Frullan,

Hur mår du gumman? Saknade dig här igår
    Är du i hålan nu?

• nu är jag fruL

mindre:
    För oss har det ju verkligen visat sig att det inte kommer fungera genom att bara köra på. Men jag tror faktiskt inte heller att rosenrot är en mirakelmedicin som hjälper alla. Har läst en del om det. Men man har inget att förlora på att försöka.

Snartis. Näe inte i hålan. Kände bara att jag inte hade något att göra i tråden. Det känns som om man måste vara glad och klämkäck för att passa in. och det är jag inte utan snarare tvärtom. Så det är bäst jag håller mig borta.

• fru UH

Fick också mens i söndagskväll. Ska börja nytt jobb i mitten av januari, så det hade väl blivit lite jobbigt att behöva berätta att man är gravid alldeles i början, men jag blir ändå ledsen. Ska på ngt glöggparty med massa barnfamiljer på söndag o då kommer det svida.

• Liten med Mindre

FruL, så du lämnar mig att vara deppig helt själv?

Fast jag kan förstå att en paus känns skönt också. Framför allt om man faktiskt har något att göra på jobbet. (Det har jag förvisso, men inget som inte kräver hjälp av andra som inte är tillgängliga.)

Tror inte heller på mirakelmediciner. Men om nu rosenrot kan verka uppiggande så är det något vi definitivt behöver. Och placebo-effekten är inte att förglömma när det kommer till de "privata" prestationerna.

• Snart så....

Nämen frullan så får du inte alls känna! Här får man skriva allt som man känner, båda neggativt och possitivt. Vi saknar ju dig när du är borta
    Puss & kram på dig

• nenne78

frullan!! Varför känner du så? Vi vill ha dig här oavsett humör!!

• Jessie76

Hur vet ni att det inte går att "bara köra på"? Bara en enkel fråga - hoppa inte på mig snälla....

Jag menar, hur länge man än försökt så vill man ju lika mycket - eller?
    Det är ju lika jävligt varje gång mensen kommer om man verkligen vill bli med barn.
    Man börjar ju fundera förstår jag om det inte händer nåt efter någon månad, men att ge upp å säga att det inte går tycker jag är synd faktist.
    Med risk för att bli påhoppad så måste jag vara ärlig....

Jag tänker för det första inte be om ursäkt för att jag är rakt på sak, och för det andra definitivt inte för att jag är "klämkäck" eller inte - tycker alla här inne har bevisat att vi kan vara på vilket humör som helst och alla här finns här för varandra ändå.

Det har väl stötts och blötts länge att det är ju kul att vi alla stannar kvar här i vått och torrt

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???