• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • start september

Grattis Lollan! Jättekul!
    Snälla, berätta mer om vad du haft för symptom och sånt!

Vi är nyfikna!!

För egen del har jag någon slags stockningar i Äl, lite då och då samt är kissnödig. Fast bara 3-4 dagar efter ÄL så jag vet att det bara är inbillning.

Glad adventshelg! Här ska också pyntas!

• sweetstreet

September! Haha! :D

Jag det är inte lätt att hålla tungan rätt i mun efter lite vin! ;)

Eller snarare fingrarna rätt på tangentbordet...

• sweetstreet

Jag lyckas alltid med att göra en massa skrivfel eftersom jag tydligen sluddrar väldigt på tangenterna...! ;)

Och det UTAN att ha druckit något alkoholhaltigt alls!

• sweetstreet

Lollan,

tänkte även höra lite med dig ang era försök.
    Själv ska jag just påbörja nummer 4.

Har ni försökt "aktivt" fem gånger eller har det varit mer sporadiskt?
    Med aktivt menar jag att ni har haft koll på ÄL och försökt extra mycket just kring ÄLen?

• Jessie76

Efter en tung kväll på krogen - GRATTIS Lollan!!! Fan va kul!!
    FruLlan och Nenne - när ska vi ha mens? När fick ni senast och då blir det? Jag KAN fan inte räkna

• lollan79

Jag tror vi började försöka i juli. Innan dess körde vi med avbrutet samlag, men i juli sa vi "nu blir det som det blir". Tänkte inte alls på ÄL de två första gångerna, alltså juli aug. MEn när det inte blev något blev jag mer besatt av att NU måste de hända nåt! Testade nån månad med ÄL stickr men jag tyckte det var svårt att utläsa när det var. Alla konstiga streck hit&dit. Sen gick vi på mina flytnigar för att ta reda på min ÄL. Denna månad köpte jag CB digitala ÄL stickor = SUPERBRA. Man får ett tydligt resultat som inte går att missa :)
    Jag blev väldigt förvånad för jag trodde inte alls jag hade ÄL då. Inga flytningar och inga känningar alls!!!!
    Sen nu precis innan min BIM daghar jag inte haft några symptom alls! Absolut INGA. Så jag var 100 på att jag skulle få mensen, har aldrig vart så säker pådet. Men så kom den aldrig och jag hoppades ju ändå så då testade vi. Och ett + blev det! Jiiiiipiiiii
    SÅ bara för man inte har några symptom betyder ju verkligen inte att man inte är gravid, snarare tvärtom verkar det som :)

• pirr!

Nenne, Mindre, Snart så!!

Nu börjar det dra ihop sig till BIM (nästa helg för min del, tror jag)..
    Hur har ni kört denna cykel? Alltså jag menar inte kört cykeln (tandem med sulky var det va?!)utan hur ofta ni fått "påfyllning"?
    Har kört varannan mest men ibland var tredje (november är inte månaden man är som piggast..)dag och hoppas det räcker!

• nenne78

jessie
    jag ska ha BIM nästa fredag (8:e) då har jag på dag 33. Å frullan som satt med har ju BIM den härhelgen, så du borde vara fr o m nu fram till mig ungefär. Jag kan inte heller räkna. Jag fick mens den 5-6 november sist.

pirr!
    woaahH! vad många vi är nästa helg - KUL!! Ja, eftersom jag inte kört med stickor utan hoppats på en aladåb som tecken vet jag itne riktigt nä vi gjort vad . Men sist jag hade aladåb (september ) var det på dag 16. Så runtikring där körde vi varannan. Men jag vet inte. Vi försökte att inte fundera så mycket (bara jöka). Vi började starkt efter mens med varje dag men sen tröttnade man ur - vem orkar?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???