Jag tror vi började försöka i juli. Innan dess körde vi med avbrutet samlag, men i juli sa vi "nu blir det som det blir". Tänkte inte alls på ÄL de två första gångerna, alltså juli aug. MEn när det inte blev något blev jag mer besatt av att NU måste de hända nåt! Testade nån månad med ÄL stickr men jag tyckte det var svårt att utläsa när det var. Alla konstiga streck hit&dit. Sen gick vi på mina flytnigar för att ta reda på min ÄL. Denna månad köpte jag CB digitala ÄL stickor = SUPERBRA. Man får ett tydligt resultat som inte går att missa :)
Jag blev väldigt förvånad för jag trodde inte alls jag hade ÄL då. Inga flytningar och inga känningar alls!!!!
Sen nu precis innan min BIM daghar jag inte haft några symptom alls! Absolut INGA. Så jag var 100 på att jag skulle få mensen, har aldrig vart så säker pådet. Men så kom den aldrig och jag hoppades ju ändå så då testade vi. Och ett + blev det! Jiiiiipiiiii
SÅ bara för man inte har några symptom betyder ju verkligen inte att man inte är gravid, snarare tvärtom verkar det som :)