• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

OK, jobbar kanske är att överdriva. Hjärnan klarar inte att koordinera musik och mjukvaruöversikter samtidigt.

• Snart så....

Ohh tackar! *kråmar sig*

• Snart så....

Näää glöggen tänker jag inte sluta mer än på några timmar

• Liten med Mindre

Nu en fråga till er som prövat ÄL-tester:

När i cyklen har ni börjat testa?

Kikade på Clearblues hemsida, och jag tyckte att dag 13 lät väldigt sent i min 30-dagars cykel, med tanke på att snigelspåren ofta nästan försvunnit då. Är det rimligare att plocka fram testen redan när sniglarna börjar krypa?

• Moppy

Mindre: sniglarna börjar väl krypa när det ÄR ÄL, så är det för mig ialla fall, men det är säkert olika som allt annat...

• Snart så....

Mindre: första gången så började på dag 8 bara för att var på den säkra sidan.

• Snart så....

Mindre: min böj kommer alltid tidigare än vad CB säger på hemsidan. 2 dagar

• sweetstreet

Moppy!

Grattis till böjen!!!! Tjoho! Det verkar som om din kropp är på full G igen nu! :) :) :)

• sweetstreet

Mindre,

i början (första gången) testade jag som det stod i instruktionen, men min böj kom inte så jag fick köpa ett till paket o testa någon sticka till innan den dök upp.

Nu vet jag ungefär när jag har ÄL så jag brukar börja kanske två - tre dagar innan "min beräknade" ÄL för att vara säker på att inte missa. Och hittills har jag lyckts pricka in den bra.

• sweetstreet

Snartis,

Hur är det med glöggen???? ;)
    Tur det är en pipeline!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???