• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Äh, du borde väl känna själv vetja! Du sitter väl mitt i den! P-L-U-S lukten alltså!!!!! ;)

• Moppy

snartis, ho ho när bimar du?

• sweetstreet

Nja jag tror inte alls man behöver känna något efter 1 vecka (efter BIM).

Kolla på Cissi, hon kände ju inget förrän nu 5 veckor senare!!!!

• sweetstreet

moppy när Bimar du då?
    Om du hade ÄL i helgen så gissar jag att du bimar om kanppt två veckor då eller?

• sweetstreet

Moppy Snartis hör inte dig.
    Hon sitter i glöggångorna och i P-L-U-S diset och sjunger hej tomtegubbar helt vilt!!!! ;)

• Liten med Mindre

Alla vet väl att plus luktar hästskit! Det har ju Cicci talat om. Luktar det verkligen häst ända till dig Sweet?

Känner inget - för här eldar de gummi eller nåt.

• sweetstreet

Tror du får strypa tillgången på glögg i vår kran en stund om du ska få kontakt!!!!! :D

• Snart så....

Hallå vissa får jobba imellanåt :D

Jag BIMar förmodligen i helgen, har inte riktig koll efter förra gången.
    Enligt beräkningar lörd-mån.

• Moppy

Jag ÄLar just nu och det brukar gå ca 12 dagar från ÄL till BIM. Så 19 dec typ! Kanske en tidig julklapp! ;) Neej, jag har inga förväntingar faktiskt eftersom jag är krasslig. Men det sjuka är att min ÄL verkar ha "väntat in" mitt tillfrisknande. Jag kände mig mycket bättre igår och då plötsligt kom böjen!!

• sweetstreet

Gummi!!!!????

Eldar gummi!!!!!
    nej vet du vad Mindre! Nu får du sluta med detta!! Bara för att du vill köra oskyddat så kan det faktiskt finnas andra här i världen som vill att det ska finnas kondomer kvar!!!!!

Sluta nu genast elda!!!!! *barsk röst och rynkade ögonbryn*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???