• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Mindre, jojo försöka duger. Skyll på andra du!

jag ser ju ända härifrån hur det smyger upp lite rök ur skrivbordslådan hos dig...

• sweetstreet

den är visserligen på andra sidan din vattenflaska, men att kalla det "på andra sidan vattnet"... Hmmmppppffff!

• Liten med Mindre

INTE tjuvkika Sweet!!!

*rodnar och håller för lådan*

Jag som höll på att testa mina pyromangener ifall att vi någon gång föder fram en liten med pyro-anlag. Kan vara bra att se vem de kommer ifrån - vem som får städa...

• Liten med Mindre

Yoghurtmugg om jag får be... :)

• sweetstreet

Jo jag håller med.

Om man vetat hur svårt det var att få til det ordentligt så hade man ju inte behvöt få panik ibland när man var yngre.
    Å andra sidan så kasnke det har med åldern o göra också. kanske hade det gått snabbare om man verkligen försökt när man var 10-15 år yngre??? Iallafall jag som är gammal tant nu.

• sweetstreet

ok yoghurtmugg då´rå.

men varför kallade du det för "andra sidan vattnet" då?! ;)

• Liten med Mindre

Eftersom jag blev avslöjad, så har jag nog inga bra pyromananlag. Så jag kommer alltid att vara oskyldig.

Och alla vet ändå att min man är ett busfrö i vuxen kropp. Så han får nog skulden ändå. :D

• Liten med Mindre

Men, jag var ju tvungen att försöka luras lite i alla fall - därav vattnet

• Snart så....

Vatten, kom igen nu Mindre det var ju vodka däri *skakar på huvudet*

• Liten med Mindre

Spring till jobbet nu!

Kom förresten på att det inte kan vara jag som eldar gummi. För sånt har jag inte i skrivbordslådan. Varken suddgummi eller annat gummi (finns ingen anledning alls till det på mitt jobb).

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???