• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Fel mindre...PLUSSITIVT grupptryck

• Snart så....

Om mensen inte kommit innan måndag så lovar jag att testa :D

• Liten med Mindre

Jo, tänkte på plussitivt först - men vet inte om karln fattar det. :)

Nu är det hjul igen!

:p

Trevlig kväll!

• Liten med Mindre

Klart du måste testa på måndag morgon Snartså - så att vi får gissa efter vad du beställer för dricka på kvällen.

Om du nu kan hålla dig. :)

• Snart så....

Tjing tjong

trevlig kväll :D

• Snart så....

Hahahahaha....ja just det antingen läsk eller massa VIN för att dränka sorgerna

• _koko_

*workaholic-koko här...*

Snartis - äh, det är väl ändå inte synd om dem??? :D

FruLlan - blir så glad att höra att du äntligen mött en trevlig läkare!!!
    Tycker du ska ringa MamaMia och boka en tid hos Jan-åke Erlingson. Väl där säger du självklart att ni försökt i 14 månader eller nåt så ska du se att han skickar en remiss!! Vad händer om det nu är äggledarinflammation? Blir det bara mediciner eller operation också?

Snartis - vänta med att testa!!! Jag säger det igen, är det ett plus kommer det vara det senare också, och är det ett minus kommer mensen. Tester är dyra och känslan att få minus är inte rolig alls, det vet du.

Jag har fått ont i halsen igen. :( Måste försöka stressa ner nu så jag inte blir sjuk på riktigt och inte får göra operationen... Hosta eller feber får jag inte ha då.

• Snart så....

Näää får väl återgå till att dricka glögg...

• Snart så....

hej koko...

Nejdå tänker inte testa för tidigt, sist blev det väldigt dyrt med alla test och fick bara ett stort - iallafall.

Usch du får inte bli sjuk nu, tur att det är helg snart så du får hem och kurera dig.

• _koko_

Fniss, ja, förutom att vi får besök hela helgen... Fast jag ser fram emot det också, måste bara tillåta mig att ta det lugnt och inte rusa in i perfekta-värdinne-rollen som vanligt...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???