• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Victory,
    tycker det låter jättebra att han verkligen vill själv!! :)

Men ibland kan ju egen vilja också göra att det liksom låser sig.
    Så jag tror ändå det är bra ifall ni kan "leka" lite mer och inte enbart vara ute på "simmarjakt"??

• Victory

Jo, vi måste nog ta bort tankarna på detta med barn ett tag. Vi har just köpt hus så vi vår väl ägna energin åt det istället.

Page: fast det där insugande schoo-ljudet gör jag aldrig!

• Victory

Ja, han vill nog minst lika mycket som jag så det är inte bara jag som kommer med kraven!

• Victory

Vi tänker nog testa att han får komma i ett glas eller nåt och så försöker jag få in simmarna "manuellt" (hmm...ursäkta förklaringen). Är det att fuska?

• Page

Makens släkt kommer från Hap(p?)aranda och de har inga sådana ljud för sig heller! Fast det låter riktigt sött tycker jag.

Min man ringde precis och undrade vad jag roar mig med. När jag svarade att jag slösurfar undrade han om jag surfade "barnlöshet".Haha, och jag som trodde att jag var så myglig och när det gäller barnfabriken

• Page

Hahaha Victory, föreslog samma sak för min man! Ett glas, en spruta = barn! Ska kanske tillägga att han är ofta bortrest pga jobbet.

Fuska? Nej, det tycker jag inte. Men sex är trots allt en trevlig historia så det är nog kul att få till det "på riktigt". Det tar möjligen en längre stund men det är kanske värt det.

• Page

(Det måste vara något fel på mitt tagentbord eller så är det den här sidan. Orden bara försvinner trots att jag är säker på att jag har skrivit dem.)

• sweetstreet

Tja alla sätt är bra utom de tråkiga eller hur är det nu????

Fast jag vet inte ifall man verkligen lyckas få upp en spruta såpass långt uipp (in??) som behövs för man lär ju inte få till samma "sprut" som vid vanligt sex...
    ehe...kanske blev det för mycket detaljer nu?????

Men iallafall så tror jag att simmarna behöver rätt rejäl fart för att ta sig in i livmodern och jag vet inte ifall man kan få till "rätta knycken" om man kör med spruta????

• sweetstreet

Fast testa kan man ju alltid förstås! :)

• sweetstreet

Men sluta ändå itne att gosa på annat sätt okcås. Annars blir det kanske lite väl trist och kliniskt?!?!?!?! ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???