• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Skulle som vanligt själv vilja vara med på er träff. Att få gratta både Cicci och Snartis "live"! Hadde varit så himla skoj!!!!!

• sweetstreet

Men vem tänker du "gå på" och fråga om en op då?
    Din gamla gyn? men han verkade ju inte direkt vara så supervillig. Eller ska du försöka hitta fram till Kokos gyn????

• nu är jag fruL

Jag har gyn tid inbokad i morgon på mitt gamla ställe. Och tyvvär tror jagf att det är hos samma gyn. jag ska försöka pressa honom fungerar inte det så får jag gå vidare. men jag försöker med honom först och hoppas att han fattar allvaret.

• sweetstreet

Ni tjejer som träffas ikväll, glöm inte att ta en bild!!!!!
    För visst var det bildutbyte vi pratade om eller?!?!?!?

• sweetstreet

Ja du får verkligen pressa honom ordentligt FrulLan!
    låt honom inte komma undan!
    Du kan ju alltdi meddela att du faktiskt varit och träffat en annan gyn där de "rekommenderade" titt-hålsop. Kankse kan det underlätta?

• sweetstreet

Jag hoppas verkligen att det går vägen för dig. Om inte annat så behöver du ju få ett svar på hur allt är med dig. Då är det ju lättare att veta hur man ska gå vidare med barnfabriken sedan.

• sweetstreet

Hejsan september!

hur är det med dig? BIMar inte du snart?

• _koko_

Var det någon som fick med sig en kamera? Jag har inte ens någon på mobilen...

Frejis - vi körde med tomma systempåsar på första träffen. :D
    Om du mailar till i.am.koko@hotmail.com kan jag skicka mitt mobilnummer till dig. Fast det förutsätter förstås att jag inte har mobilen i handväskan som förra gången när Mindre försökte ringa mig... ;)

• _koko_

fruL - får vi se ditt vackra fejs ikväll? Vill gärna få en chans att peppa dig inför gynbesöket i morgon. ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???