• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

sweet: det var kul att hålla varandra sällskap igår!!
    Ska på möte snart och återkommer efter lunch men kan rapportera att jag fick en lite rödbrun flytning igår. Har BIM i helgen. Jag hoppas att det inte är en sådan konstig 12-dagars blödning på gång igen...

Vi hörs senare!

• sweetstreet

Snartis det måste kännas helt fantastiskt kul!!!!!!
    Även om jag fattar om det tar ettt tag att sjunka in.
    Vilken gång var detta? Nummer 3? 4?

• sweetstreet

muggles,

hoppas du fick gjort vad du skulle på jobbet! Och lycka till på mötet.

Och jag ska hålla tummarna för att det inte är någon konstig blödning du har på gång.

• sweetstreet

och Muggles förresten!
    Japp jag tycker med det var skoj att hänga ihop med dig här på tråden igår!!! :)
    Glömde säga det...

• sweetstreet

Visst börjar det kännas lite som "ketchupeffekten"??! och då tänker jag inte alls på färg eller konsistens såklart, utan på den där berömda "ingethänderingethänderingethändermensåplötsligthänderalltpåengång"-effekten!!!

Inga plus inga plus....
    men så plötsligt är det flera som plussar på en gång sådaär!
    Cicci, Jessie, Lollan, Snartis (och säkert fler som jag glömt bort såhär nu den sean nattimmen)

Känns verkligen jättekul!!!!! :)

Hoppas ju även själv att få till ett plus så småningom, men det känns som det dröjer....

• nenne78

jag vill ockås plussa snart men det kommer nog... den som väntar på något gott..?!?

jajemän, det är dags för rond 3! Det var dags för genrepet igår morse så nu är vi igång igen. iiihaaaaaa!!! Jag har smörjt upp kontorsstolen så att den snurrar lätt.

• sweetstreet

Hejsan Nenne!!!
    kul att du är här! :)

• sweetstreet

Låter ju finemang med en nysmord kontorsstol!!!!!!! :D :D :D

• _koko_

Heeeej, och grattis igen snartis, det är så otroooligt häftigt och roligt!!!!!

JAG kommer såklart ikväll, mindre, skulle aldrig banga dina cookies. :D
    Räknar med cicci och snartis också, fruLlan? Nån fler? Har för mig att vi skulle få se ett nytt ansikte ikväll, men vem var det???

• nenne78

heeeeej sweetie!!!
    är du kvar?!?! mitt i natten, eller?? hahaha!!! Visst är det svårt att slita sig...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???