• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

ha ha ha nenne
    flätor, lur och falukorv du är stjärnan i din egen film.

Förra trden blev det 4000 inlägg nu 'är vi uppe i 5000
    heeeeeeeeeelt otroligt.

och om en salig blandning, ställningar blandat med lussebullerecept.

Jag och maken var förresten inne i en "leksaks" affär i lördags och skulle bryta vår oskuld vad det gäller leksaker...
    shittans 32 år och leksaksoskuld
    oooooooootroligt...

Nåja jag föll för en riktigt avancerad pryl men maken blev faktiskt lite sotis så jag köpte den inte. Han undrade vad jag skulle med honom till när jag hade en sån...

Hur regarerar era gubbar

och om man ska ha en kanin, vilken modell ska man ha...liten stor
    HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP

• Liten med Mindre

Det är säkert rökhosta jag fått Sweet. Du försökte ju få mig att sluta elda, men gjorde jag som du sa - nej.

Fast förresten så var det ju inte jag som eldade. Hmm...det måste varit röken från när jag försökte steka biff till salladen i fredags. Skyller på Snartis då, som drog upp idén om biff och sallad. ;)

(Som i och för sig var jättegot.)

• _koko_

Jag tänkte ju på falukorv med skinnet kvar... Utan skinn är den ganska naturtrogen, men då måste den vara svåranvänd... Hehehe...

• sweetstreet

FruLLan tycker det är bra med "sladdlös" iallafall. Gillar inte "telefonsladdskrull" som ringlar sig på från kaninen till kontrollen!

• sweetstreet

Men koko, nu blev det väl lite väääääl osmakligt eller?!?!??!?!?!?!?!?! ;) ;) :D :D :D

Utan skinn...... huh!!!!!!!

• Liten med Mindre

FruL - maken min VILL köpa en liten delfin till mig. Eller nåt annat skoj. Vet inte om han skulle bli less om jag valde något stort. :?

Fast vi funderar på att nätshoppa i alla fall. Hinner ju inte ut på stan i egna ärrenden mellan alla julklappar.

• sweetstreet

och hallå! Nu skulle ju jag gå o lägga mig men så dyker det upp en massa skoj inlägg! Hur ska det gå med min skönhetsömn!!!???

Om det fortsätter såhär lär man väl snart vara lika grå som julkorven!

• sweetstreet

FruLLan!
    man kan faktiskt ha kul tillsammans med leksakerna!!!!!! :)
    Och då behöver han ju inte bli avis!

• sweetstreet

Mindre, jag vi skyller väl på Snartis!!
    kanske är det inte alls biffen som är upphovet till hostan utan helt enkelt den där "plusdimman" som spred sig över världen från Snartis redan i förra veckan!!! :)

• sweetstreet

Tjingeling nu går jag verkligen o lägger mig!!!
    Sköt om er nu och ha en toppenkväll!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???