• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

Hmm fisande är ett gravsymptom, intressant.... *sitter här med uppblåst mage* VAA??? SLUTA INBILLA DIG MOPPY!

• Skärgårdsbruden

Ja, Moppy. Vem vet? När är BIM?

• nu är jag fruL

attans då nenne
    jag missade din mens sorry
    Men skönt att höra att du inte brakar ihop som mig.

Synd jag trodde att vi skulle få fira ytterligare ett pluss den här veckan, men det kanske blir för muggles då.

• Skärgårdsbruden

Ni som varit flitiga de sneaste veckan. Fler än Snartis som plussat?

• Page

Nu ska jag återgå till verkligheten. Hammafruns sysslor är många och svåra!

Tack för bilderna! Kul att ha ett verkligt ansikte till nicken. Även om några av er får nu hårfärgen ändrad. Hmm, fick för mig att ni var blonda, och Koko var rödhårig.

• Bröllopstokiig

Page jag är blond i allafall... jag var väl typ den ända blonda och så Mindre med, vi två

• Moppy

Skärgårn: BIM om en vecka! Dagarna går sååå långsamt. Känner molande sen ett par dagar tillbaka, och så fisarna förstås ;) Men eftersom jag var krasslig när jag ÄLade så har jag realistiskt sett inte mycket hopp...

• Moppy

Skärgårn: vad hade du för symptom INNAN BIM?

• Storasystern

Mindre, tack för bilden! Jag mailar över en bild imorgon, måste stressa vidare nu... Blä!!!

Fram för mera plus i tråden! Vem är nästa med BIM???

• nenne78

vafan BIM är ju evigheter bort för mig
    antingen 11 januari (om jag har 30 dagar som sist) eller 14:e (om den blir 33 dagar som gången innan). Fan jag trodde att jag var regelbunden!
    Fast det är mest min karl som brukar fråga "ska inte du ha mens snart?" och så PLOFF kommer den. Hur han nu kan märka det jag som är så snäll nästan jämt.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???